[INFO] Fotografie: Tips & Trics #3

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ilsexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 15:43

hi iedereen,

ik heb een vraagje; ik wil voor klanten graag een soort van nabestelpagina maken waar zij alle foto's kunnen bekijken en hiervan de foto's kunnen kiezen die ze graag nabewerkt willen hebben. Ik heb al gezocht en onder andere Oypo kwam ik tegen. Echter gaat Oypo over de fotos die al zijn bewerkt en die nabesteld kunnen worden. Ik bedoel dus alle onbewerkte foto's in het klein met logo erdoorheen. Wat gebruiken jullie hiervoor? Flickr? En hoe lang laten jullie het online staan?
Ik hoor het graag!

ilsexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 16:37

Ah oke! En dan verkleinen jullie alle foto's tegelijk in photoshop met logo erdoorheen? Of hoe moet ik dat voor me zien?

edit: ik heb alvast een account aangemaakt op pixieset en even een voorproefje erin gezet van eigen foto's. Zie dat je daar ook resolutie en een watermark toe kan voegen, heb nu de resolutie op het laagst en watermark erdoorheen. Hoe doen jullie dit en weerhoudt dit klanten ervan om de foto's alsnog op te slaan en op bijv facebook te zetten? Vind de foto's namelijk verkleind door pixieset nog steeds wel vrij helder en bruikbaar voor internet bijvoorbeeld. Zit dan wel een dik logo doorheen maargoed… *D

ilsexxx

Re: [INFO] Fotografie: Tips & Trics #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 17:20

Dankjewel voor het voorbeeld! Ik heb nu idd ook het logo er lekker storend doorheen, haha.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie