[Info]Videobewerking, technieken, software en camcorders

Moderators: Muiz, Ods, MirandaT, Essie73, Duhelo

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Phoeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 11:12

Hoi! Ik hoop dat er iemand in dit topic is die mij kan helpen :)
Sinds een tijdje maak ik video’s/vlogs voor op YouTube! Ik heb dit in het begin met mijn telefoon gedaan en daar ook bewerkt. Ik heb nu de stap gezet voor een nieuwe camera en die heb ik dus nu :D Alleen ben ik nu nog opzoek naar een goed bewerkingsprogramma... Ik heb de proefversie van Movavi(?) gedaan, maar lees hier op internet meerdere slechte recensies over... iemand ervaring mee? Of een ander programma vind ik ook goed! Ik vind het niet erg om er wat voor te betalen. Het hoeft geen super ingewikkeld programma te zijn maar wel eentje die meer kan dan alleen aan elkaar plakken en muziekje eronder. Wie kan mij helpen en weet een goed programma? :D

Phoeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 13:08

paljaslaura schreef:
Première pro van Adobe gebruik ik of iMovie voor de simpele edits. Vind alleen de programma’s van Adobe niet heel intuïtief dus daar moet je wel echt even leren waar welke knopjes voor dienen :+

Ja die heb ik inderdaad ook nu 2 keer gebruikt en met internet erbij snap ik er steeds meer van :') Alleen daar betaal je per maand voor toch? Dat vind ik dan wel weer duur..

Phoeboe

Re: [Info]Videobewerking, technieken, software en camcorders

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 12:27

Bedankt voor de reacties! Ik heb toch maar Movavi aangeschaft en de eerste video is er al meegemaakt :) Tot nu toe tevreden, alleen versnellen lukte (nog) niet

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie