Het is ongelofelijk lang geleden dat ik hier wat van mijn werk heb laten zien.
Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik de afgelopen jaren niet echt gefotografeerd heb. Ik was aan het rondreizen voor een paar jaar en mijn goede camera lag thuis.
Inmiddels ben ik neergestreken in Amerika, waar ik nu woon met mijn man.
Sinds afgelopen December, heb ik weer een fotografie bedrijf opgezet, voornamelijk in bruiloften, verlovingen en portret.
Ik dacht dat de markt in Nederland verzadigd was, maar hier in Amerika is het een nog grotere kluif om door te breken als fotograaf. De markt hier is moordend, maar dat vind ik alleen maar leuk, want dat is een uitdaging! Inmiddels beginnen de aanvragen al langzaam binnen te druppelen en vind ik dat ik niet mag klagen voor nog maar 3 maanden in business te zijn.
Vandaag heb ik een TFP portret sessie gedaan met een van de dames hier uit de stad. Ze had al vaker model gestaan voor fotografen, dus ik kon heerlijk experimenteren met het idee dat ik in gedachte had.
Ik wilde graag dat de foto's een beetje het idee gaven van iemand die een met de natuur is, met de natuur leeft. Dit hield dus ook in dat ze lekker wat modder op haar armen en voeten mocht hebben en haar haren lekker in de war.
Mocht je het leuk vinden om mijn website te zien, de link is in mijn profiel.
Genoeg gekletst, hier een kleine impressie:
1.

2.

3.

4.

5.

Tips zijn altijd welkom, zolang ze opbouwend zijn!

Groetjes!