[FOTO] Nikki de Kerf Fotografie (2017 / 2018)

Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 19:32

Wauw <3 dat kleine meisje met dat paard, die nu ook op je USB stick staat, is zooo gaaf

jokari

Re: [FOTO] Nikki de Kerf Fotografie (2017 / 2018)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 19:05

Die laatste foto’s Nikki, echt waar... <3 <3

NikkiDeKerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-19 15:00

Oh ik ga de grote rode LET OP negeren, want ik realiseerde me dat ik helemaal niet meer gereageerd had in dit topic en voelde me daar echt een beetje schuldig over na al jullie lieve berichtjes :o Dus hierbij nog een hele dikke gemeende oprechte BEDANKT <3 aan jullie allemaal voor de mooie reacties & complimenten. Ik zou op iedereen wel persoonlijk willen reageren, maar heb even een paar eruit gevist... en hoop een aantal ook misschien nog persoonlijk te zien ooit in de toekomst bij een shoot :D

Femke, dankjewel <3 Ik geniet trouwens ook nog altijd als ik topics van jouw knappe Wesselmans (en co) zie langskomen!

ElCamino, prachtig compliment, bedankt. En heel leuk dat je wist van de tentoonstelling! Ja, wat grappig, inderdaad die Hurley :)

Shauniraquel, thanks! Met een Canon 5D III en 70-200 2.8 (van Canon, de I-versie, dus wel zonder IS). Alles op mijn site is gemaakt met een Canon 40D/60D/70D, ik moet nog eens mijn portfolio updaten.

Rivano, wat gaaf, dat wist ik niet eens! Kan het me wel voorstellen, het Friese paard leent zich goed voor zijn type fotografie natuurlijk :D