Op vakantie met de hond in Nederland en Europa

Moderators: Duhelo, Muiz, Essie73, Ods, MirandaT

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Flowq

Op vakantie met de hond in Nederland en Europa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-19 13:01

Beste bokkers,

Sinds vorig jaar oktober hebben wij een witte herder. Ontzettend leuk en lief dier die we het liefst overal mee naar toe nemen, dus ook op vakantie! In april gaan we een weekje zonder hem, en waarschijnlijk rond oktober/november ook (we gaan dan vliegen).

Rond de zomervakantie willen we toch wel heel graag met hem op pad. Nederland kan heerlijk zijn, maar Europa net zo (Frankrijk, Kroatië, Noorwegen)
Ik ben erg benieuwd naar jullie tips, tricks en weetjes voor met de hond op vakantie! Alles mag in dit topic geplaatst worden, graag zelfs. Wie weet de beste ‘honden’ plekjes in Europa?
Bedankt alvast!

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-19 14:16

Henrieke, ziet er leuk uit!

Luuntje, hoe heb je de oversteek dat gedaan? Centerparcs weet ik idd, heel veel mag hij mee naar toe maar ik wil ook wat leuks hebben in de omgeving. Vandaar de vraag ook.

Amanda, ik heb het niet over temperaturen en dergelijke. Zelf ook in Kroatie geweest en ben zeker op de hoogte daarvan. Wie zegt dat we persee in Juli naar het heetst willen? Er staat ook Noorwegen, wellicht Denemarken of Schotland. April staat al vast en oktober ook weer naar de zon, zonder hond. Ook ivm budget en opvang voor hem. Goed, dan weet je dat nu, dat was niet de vraag....
Leuk Schotland! Hoe hebben jullie de overtocht gedaan? Waar hebben jullie verbleven?

Pandora bedankt voor de link!

Pippa, knap zo kamperen! Ik weet niet of die van ons daar heel erg geschikt voor is (nog niet). Zouden we wel super graag een keer doen!

Flowq

Re: Op vakantie met de hond in Nederland en Europa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-19 21:25

Bedankt voor alle tips. Zijn een ook nog tips voor accomodaties? Daar ben ik nu voornamelijk naar op zoek!

Neonlight, klinkt heel mooi zeg, heb je nog links van huisjes?

Engeland/Schotland lijkt mij idd nu met de Brexit niet het beste moment. Daarnaast durf ik de overtocht met de boot niet aan om hem in de auto te laten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie