Je hebt echt een mooie kat, Evelien!
Ja, op zich is het wel heel gezellig hoor. We hebben een tijdje maar 1 kat gehad (onze Rooyke dus) en dan hadden we de keuze tussen hem meenemen of thuis laten en vragen of de buurvrouw voor hem wilde zorgen. Op zich was dat laatste ook super hoor, maar we merkten wel dat hij aanspraak miste. Dus namen we hem maar mee. Tegenwoordig hebben we er nog een jonkie bij, onze Frits. Die houden elkaar dan gezelschap.
Maar...... het ziet er allemaal heel erg leuk uit, maar er zit zeker ook een keerzijde aan. Hij wil niet aan een tuigje (dan is het net een stervende gans
), hij wil niet in een bench en het liefst doet ie wat ie thuis doet: slapen en wat rond sjokken. Op zich gaat dat allemaal wel, maar je moet best wel veel zooi meeslepen (kattenbak, dekentjes, voer etc.) terwijl je ruimte in zo\'n campertje wel beperkt is, en ik moet zeggen dat ik er ook wel wat zorgen van heb. Mijn man is daar heel makkelijk in: Rooyke mag gewoon loslopen en die weet de weg wel. En daar heeft ie ook altijd gelijk in gehad. Maar toch heb ik dan een bepaalde onrust in me en dat gaat natuurlijk niet helemaal samen met vakantie vieren.......
Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***