Adventure cats on bokt?

Moderators: MirandaT, Duhelo, Muiz, Essie73, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 15:07

Wat cool, ik wist niet dat hier een term voor was! In mijn vorige huis ging mijn kat vaak meelopen naar de supermarkt. Nu wonen we net een ruim maandje hier aan bos en heide en zijn we gister voor het eerst een stuk op de hei gaan wandelen, hij vond het heerlijk! Tuigje vind hij geen reet aan, hij wil lekker kunnen rennen en springen, dus hij gaat los mee.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 15:32

Oscar schreef:
Maanlicht, jij hebt echt een kopie van onze Fritske, ze lopen ook precies hetzelfde :))

Echt mooi om te zien dat ie zoveel plezier heeft. Ben je nooit bang om hem kwijt te raken? Of werkt dat een beetje hetzelfde als bij mij: soms wel zorgen, maar als je dan ziet hoe leuk ie het vindt, dan doen we het toch maar?

Nee, ik ben niet bang om hem kwijt te raken, ik ben echt een beetje z'n mama dus blijft altijd bij me in de buurt, of loopt terug naar huis.

Maanlicht

Re: Adventure cats on bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 12:27

Mijn kat krijgt een error als ik hem aan een tuigje doe, haha! Heb het hem als kitten wel aangeleerd maar toen vond hij het al vervelend dat hij niet kon gaan en staan waar hij wilde. Tegenwoordig begint hij al te blazen en te grommen als hij het tuigje alleen al ziet. En hij kan dus prima los, dus dat vind ik ook fijner voor hem.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 12:31

Schuur_ schreef:
Wat betreft honden. Ga aub niet in een losloopgebied met je kat wandelen zoals ik laatst ergens zag. Dat is gewoon niet slim.

Ja, dat is het lastige, ik moet een stukje door een losloopgebied voor ik op de hei kan komen hier..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie