Adventure cats on bokt?

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nadiine__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 11:44

Wat een leuk topic, ik volg ook!!

Ons lieve ragdoll meisje is doodgereden op de weg vlakbij ons huis en sindsdien hebben wij onze tuin katdicht gemaakt met stroomdraad zodat onse poezen veilig buiten kunnen spelen.

Maar ik vind het zelf wel leuk om af en toe met ze te wandelen/fietsen!

Zo gaat onze Blizzard graag mee met de auto, hij zit dan of op schoot aan een tuigje, of in een autogordel voor honden op de achterbank. Hij heeft het heerlijk om naar buiten te kijken of met zijn neus in de airco.. Hij denkt dat hij een hond is :')

Afbeelding

Afbeelding

Dan maken we vaak even een tussenstop zodat hij even een stukje kan wandelen. Laatst zijn we bij de dijk uitgestapt, even een frisse neus halen!

Afbeelding

Afbeelding

Onze Lieve racoon een kruizing ragdoll x mainecoon vind mee gaan minder leuk, hij is niet zo fan van het onbekende. Hij kan uren in de tuin spelen met de planten, insecten en vlinders of lekker in het zand rollen.
Maar aan een lijntje mee vind hij vrij spannend.

Wel gaat hij soms mee een stukje fietsen. Dan mag hij in het mandje voorop met zijn neusje in de wind, en dan fietsen we bijvoorbeeld even naar het tuincentrum en lopen we daar een rondje, mag meneer in het karretje zitten, hoog en veilig en dan is het al snel goed met alle aandacht :j

Afbeelding

Samen naar de dierenarts voor de controle;
Afbeelding

Met onze lieve mimi; R.I.P. Y;(

Afbeelding
Samen varen, we hebben 2 jaar aan het water gewoond met een eigen bootje, de katten vonden het heerlijk!!

Afbeelding
Lekker samen wandelen!

Afbeelding
En druk Op onderzoek

En nog 1 van blizzard in de fietsmand;

Afbeelding

Groetjes, Nadine, Pluis & Akkie!
[PP] [VOLG] Akkie & Pluis ♡

Nadiine__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 11:58

Onze dierenarts wachtruimte is volledig van ramen, ik zit altijd met. Mijn katten bij de deur, wanneer er dan een hond niet tegen/met katten kan volgt er vaak even overleg of wacht 1 van de 2 even buiten.

Overdag is het vaak rustig bij ons, daar is deze foto ook gemaakt, als we savonds een afspraak hebben zit de wachtruimte vaak vol en gaan ze in een bench mee. Maar ons oudje liever niet, want hij bijt zijn tanden stuk aan het deurtje..

Flexilijnen bij wie? En waarom?

Nadiine__x

Re: Adventure cats on bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 14:24

Wat een leukerd! Hij geniet er echt van <3

Nadiine__x

Re: Adventure cats on bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:33