Adventure cats on bokt?

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

chamion

Re: Adventure cats on bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 06:52

Hey, dit topic had ik jaren eerder moeten vinden (of zelf moeten maken :+ )

Onze kat ging altijd mee in de camper. Zowel kleine ritjes als weken weg.
In het begin met een tuigje in de wagen omdat we "bang" waren dat ze onder de rem, gas of koppeling zou komen tijdens het rijden. Maar ze kreeg het voor elkaar overal zich aan vast te knopen. En ze wilde ook graag op de schoot van de bijrijder zitten om naar buiten te kijken.

Daarom los gedaan. En zelfs als wij buiten zaten bleef ze in de buurt van de camper. Al was ze 1keertje hem gepeerd;

We waren bij een grote camperbeurs in Duitsland maar het was echt bloed en bloed heet dus we hadden de grote achterklep (de 12 meter camper destijds) open gedaan zodat ik kan slapen. Wel een laken ervoor. Mijn ouders maakte hun avond wandeling. Bij terugkomt ziet mijn moeder ogen op lichten onder een camper in de begin van de rij waar onze wagen stond. Bleek het onze kat te zijn >;) Die was nog nooit zo ver weg gelopen en ook nog nooit over mijn bed gelopen..... Raar beest....

Onze kat is in de volgende landen geweest: Nederland, België, Luxemburg, Spanje, Portugal, Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Slovenië, Joegaslavie, Noorwegen, Zweden, Finland, Denemarken, Ierland, Engeland, Turkije, Griekenland, Polen, Servië, Kosovo (vlak na de oorlog) Tsjechië, Italië, Slowakije, Moldavië

En dan zal ik vast nog wel wat landen hebben gemist...

#beginnendemenner #pensionadoruiter
Trotse eigenaar van V, en trotse leaser van B
Pokemon go vrienden code: 3312 6631 4947

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie