'Asiels zitten bomvol met honden'

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Maartje1990

Re: 'Asiels zitten bomvol met honden'

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 17:45

Hoe kom je erbij dat t bomvol zou zitten?

Onze hond komt uit een asiel die niet bij die site "ik zoek baas"is aangesloten.

[LZP] Getrouwd dankzij bokt
''Pak m'n hand maar''
spelvouten worten mede mogeluk gemaakt door mein moobiel :) excuses voor het ongemak
[BB-HK] [VOLG] konijnenparadijs in de maak!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 17:50

Kaus schreef:
Het punt met asielhonden is dat het vaak honden zijn die afkomstig zijn van slechte fokkers of gedumpt door baasjes nadat ze volledig verpest zijn. Een hond van een erkende fokker zal je niet snel in het asiel vinden.

Ik wil graag een pup van een erkende, goeie fokker die zijn honden test op gezondheid ipv iets op elkaar gooien voor een leuk kleurtje. Ik heb geen zin in andermans probleemhond met alle gezondheidsklachten die er nog gratis bij komen.

Omdat andere mensen niet verantwoordelijk kunnen omgaan met hun dier betekent niet dat ik verplicht ben zo'n pechgeval maar te redden.

En dan heb ik het natuurlijk niet over de bejaarden die naar het ziekenhuis/bejaardentehuis moeten en hun hond niet mee kunnen nemen.

Euhm? Daar gaat t topic toch niet over?

[LZP] Getrouwd dankzij bokt
''Pak m'n hand maar''
spelvouten worten mede mogeluk gemaakt door mein moobiel :) excuses voor het ongemak
[BB-HK] [VOLG] konijnenparadijs in de maak!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie