'Asiels zitten bomvol met honden'

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 17:48

Het punt met asielhonden is dat het vaak honden zijn die afkomstig zijn van slechte fokkers of gedumpt door baasjes nadat ze volledig verpest zijn. Een hond van een erkende fokker zal je niet snel in het asiel vinden.

Ik wil graag een pup van een erkende, goeie fokker die zijn honden test op gezondheid ipv iets op elkaar gooien voor een leuk kleurtje. Ik heb geen zin in andermans probleemhond met alle gezondheidsklachten die er nog gratis bij komen.

Omdat andere mensen niet verantwoordelijk kunnen omgaan met hun dier betekent niet dat ik verplicht ben zo'n pechgeval maar te redden.

En dan heb ik het natuurlijk niet over de bejaarden die naar het ziekenhuis/bejaardentehuis moeten en hun hond niet mee kunnen nemen.

'Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead.'
-The Doctor

Kaus

Re: 'Asiels zitten bomvol met honden'

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 17:52

Ik doelde meer op waar deze uitspraak vaak vandaan komt. Dat mensen maar vinden dat je geen pup moet nemen want de asielen zitten bomvol. Of de asielen bomvol zitten of niet lijkt mij dus sowieso niet iets waar die beslissing vanaf zou moeten hangen. Maar misschien dat dat inderdaad niet de reactie was waar TS naar op zoek was, ik dacht dat eruit te pikken :Y)

'Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead.'
-The Doctor

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie