Moderators: xingridx, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Firelight
Zoolgangster schreef:LindyH schreef:Volgens mij staan lang niet alle asielhonden op Ikzoekbaas.nl, maar vooral de wat moeilijkere gevallen. De leuke, makkelijke honden raken de asiels toch wel kwijt dus die hoef je niet extra te promoten op zo'n site. En die zijn misschien ook al zo snel wel dat er niet eens tijd is om ze op een site te zetten.
Dat ze dat niet gewoon eerlijk zeggen dan, dat het probleem honden/moeilijk te plaatsen honden zijn....ik heb inderdaad een hele vervelende ervaring met een hond die ook op die site heeft gestaan... Daar werd die hond heel vergoeilijkend beschreven, klopte niet met de werkelijkheid: als een dol beest greep de hond me voluit... en liet niet meer los, en toen hij even losliet, was dat om meteen weer voluit te bijten. En niet meteen los te laten. Ik was al bang dat ik hem zou moeten doden om het te laten stoppen, nou, dat denk ik niet zomaar, om maar even aan te geven hoe erg het was. Ik was alleen bang dat niemand me zou geloven dat ik dat dan uit zelfverdediging deed, zo groot was die hond niet eens.
Gedrag hond werd vermeld op de site met: "hij hapt als iets hem niet bevalt."
Gebruikers op dit forum: Angie91, beauty1love, Doubtless, Drogon, Emmaa_, EmptyWords, Escada, Esplendido, Inoterry, Joanne1997, Lindeeee, maitestar23, Muurp, Peperkroket, RenskeFrea, Selina, sterregoud, Sting, tengeltje11 en 58 bezoekers