Adventure cats on bokt?

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 09:07

Oww ik volg even. Heb sinds dit weekend een kitten. Na alleen maar honden gehad te hebben.
Heb met mijn moeder en zusje samen nog 2 honden.
Maar zou t ook super leuk vinden als ze mee kan naar buiten. Zeker omdat ik 1 hoog woon en een kattenluikje dus niet kan

Rákni 15-5-1999 -- 23-2-2012
Allerliefste, knapste, grappigste en schattigste paard ik zal je nooit vergeten! Je zal nu nooit meer pijn hebben daarboven op die prachtige weilanden!! Rust zacht....

Björn mijn nieuwe aanwinst! :)

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 13:32

Evelien_vp schreef:
Horsesandme, Super leuk!!! ik zou je aanraden van zo vroeg mogelijk te beginnen met spelenderwijs je kitten aan het tuigje te doen wennen, hoe vroeger je ze overal mee naartoe neemt hoe minder ze het eng vinden later ;)

Ja der tuigje heeft ze al regelmatig om. Ze krijgt volgende week der enting pas. Dus die wacht ik nog even af voor we naar buiten gaan. Ook is der tuigje nog iets te groot haha

Allerliefste, knapste, grappigste en schattigste paard ik zal je nooit vergeten! Je zal nu nooit meer pijn hebben daarboven op die prachtige weilanden!! Rust zacht....

Horsesandme

Re: Adventure cats on bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 21:49

Afbeelding
Afbeelding

Vandaag was mijn stoere Kitten Rajah dan voor het eerst mee aan haar tuigje. Hier in de groepstuin van het appartementen complex. Eerst nog een klein beetje spannend. Maar daarna vond ze het super leuk!!

Horsesandme

Re: Adventure cats on bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 08:06

Ik wil mijn kitten graag mee nemen op de fiets. Dat zou ze geweldig vinden. Bestaan er van die mandjes voor katten?
Ik heb gezocht. Maar vond ze wel voor honden. Fietsmanden met een rekje erop. Maar daar springt de kat zo doorheen natuurlijk. Iemand ideeën?
Of moet er iets van gaas ofzo nog extra overheen maken. Maar ik ben niet zo creatief hahaha

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 08:32

95Ellen schreef:
Is het niet een optie om zo’n mandje met rekje te nemen, en haar ook een tuigje aan te trekken en dat tuigje aan het rekje vast te maken?
Wij hadden voor onze hond ook een fietsmandje en we zetten hem dan gewoon met z’n tuigje aan de rand vast zodat ‘ie er niet uit kon springen :)

Ja ook nog aan zitten denken. Want tuigje heeft ze helemaal geen probleem mee. Maar als ze er dan uitspringt. Hangt ze aan het tuigje naast mijn fiets. Ook niet zo'n veilige situatie haha
En wil der niet te strak zetten. Ze moet natuurlijk wel kunnen rondkijken...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie