Wanneer laat je een hond inslapen?

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Quellian

Re: Wanneer laat je een hond inslapen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 10:07

Goh... dit zou mijn vraag kunnen zijn.
Onze Jip wordt in september 16 jaar en hij is zo dement als een deur... stram, blind & doof. Hij snapt het allemaal niet meer, maar is nog wel vrolijk op zijn manier en eet nog graag. Maar zie hem wel snel achteruit gaan.

Quellian

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 10:01

Ik heb net een afspraak gemaakt bij de dierenarts voor aanstaande donderdag. Wil even samen met de dierenarts naar Jip kijken, ik wil haar mening weten en hoe zij dit ziet. Misschien is er nog iets van voer/pilletje/poedertje om het nog een paar maanden gezellig te houden voor hem, misschien zegt ze dat het slim is om hem in te slapen. Inslapen van onze dieren doen we altijd thuis, dus ga hem niet achterlaten ofzo, maar weet dan wel wat me te doen staat.

Dat je ├╝berhaupt nadenkt over inslapen, betekent denk ik dat je al een eind beseft dat het eigenlijk wel een beetje klaar is... Ik hoop dat mijn dierenarts zegt: 'joh, die kan nog jaaaaaaaaaaren mee, hebben we een pilletje voor!', maar ik denk -weet bijna zeker- dat ze dat niet zal zeggen.

Quellian

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 09:42

@TS; heb je er nog over nagedacht?

Wij hebben onze Jip gisteren in laten slapen. De datum stond al 2 weken vast, dus we hebben rustig afscheid kunnen nemen. De berg er naartoe was enorm, het inslapen an sich een enorme opluchting, voor iedereen. Het ging z├│ vredig, dit was absoluut de beste beslissing.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie