Biorb aquarium kenners?

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 11:32

Ik kan alleen maar denken; zoveel geld voor zo'n klein bakje. := Voor die prijs kan je een veel groter aquarium kopen waar je meer mee kan doen en meer vissen in kwijt kan. Ik snap zeker dat het design er leuk uitziet, maar als je zegt dat je er tijd in wilt steken dan denk ik dat je zelf ook wel iets leuk kan maken. :j

Maar als je echt voor die bak wilt gaan zou ik kijken naar de kempvis/betta? De mannetjes zijn zeker erg mooi (sommige vrouwtjes ook wel) maar ze kunnen niet samen gehouden worden. Ik weet niet zeker of er andere vissoorten bij deze vissen kunnen. Volgens mij kan het wel, maar je moet alleszins erg goed opletten dat ze niet aan de staart van de betta bijten en omgekeerd ook dat de betta ze niet opeet. :') (Al zou ik het in zo'n klein aquarium denk ik niet aanraden. Maar een kempvis is echt prachtig dus als je het ervoor over hebt om zo'n bak te kopen voor één visje zou ik zeggen; doen. :p )

Hier is wat informatie over de vis; https://www.betta.nl/mannetjes/
Op deze site staat dat je bij de grote van jouw aquarium eventueel wel slakken of garnalen toe kan voegen.

Edit; ik lees nu ook pas je laatste zin. :')

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie