Tijd om te gaan voor hond?

Moderators: Duhelo, Muiz, Essie73, Ods, MirandaT

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 12:38

Het is idd zo makkelijk om advies te geven, maar als het om je eigen dier gaat zo ontzettend moeilijk en word je verstand nog wel eens overgenomen door je hart .
Ik denk dat je het zelf eigenlijk wel weet maar nog een beetje bevestiging en steun zoekt.
Het is gewoon heel mooi dat wij als baasjes onze zo geliefde dieren een lijdensweg kunnen besparen, we hebben alles over voor onze diertjes en dan is een dier z'n rust geven het laatste wat we dan ook moeten doen.
Heel veel sterkte met je keuze en een dikke knuffel.

Daffodil, ook ik heb helaas al vaak afscheid moeten nemen,maar het lijkt wel of het juist steeds moeilijker word naarmate je ouder word.
Maar is je geliefde dier echt oud, uitgestreken en op , dan heb je er daarna ook wel vrede mee uiteindelijk.
Laatst bijgewerkt door Tinkermuts op 11-06-19 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 14:14

Noblesse_ schreef:
Op de foto was ze geschrokken van de sneeuw aan haar kont :+
Ze heeft wat hangende huid waardoor ze altijd triest kijkt :j [ [url=m/LaW2ek.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik denk inderdaad dat ik gewoon bevestiging en steun zoek dat ik de juiste keuze gemaakt heb ;(

Je maakt idd de juiste keuze, heel sterk van je dat je voor je hond kiest hoe moeilijk ook.
Nogmaals sterkte en wat een ontzettend lief en trouw koppie heeft ze.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie