Adventure cats on bokt?

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LexLester

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 12:49

Hoi ook ik kom mij graag melden in dit topic. Heb alle pagina's doorgelezen en raakte geïnspireerd door jullie. Vanaf de dag dat wij onze katten hebben, had ik wel altijd al het idee om dit te doen met ze. Alleen nooit de stap daadwerkelijk gezet. Binnen konden ze al aan het tuigje lopen, dit maakte het een stuk makkelijker om ze gewoon een keer mee te nemen naar het park en te kijken wat ze zouden doen!

Samen met een vriendin heb ik Xaja en Boef in hun reismand gedaan, snoepjes mee en gaan! Boef vond het super leuk en liep al meteen rond en ging op onderzoek. Xaja was wat terughoudend (ze is een wat onzeker typje), maar ook zij ging uiteindelijk op avontuur.

Klein paspoortje:
Xaja en Boef komen uit het zelfde nest. De moeder die kende ik al van stal, enkel wie de vader is weten wij niet. Het zijn dan ook heerlijke vuilnisbakken. Ze zijn erg aanhankelijk en normaal gewoon binnenkatten. Ondertussen zijn zij alweer 3 jaartjes jong.

Xaja nog even op mijn schouder, dat was toch een stukje veiliger.
Afbeelding

Even een screenshot uit een filmpje. Had niet echt een goede foto van Boef. Hij loopt hie samen met een vriendin van mij.
Afbeelding

LexLester

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 11:09

AbleToDream schreef:
nelske164 schreef:
Hoe hebben jullie ze geleerd om in de auto rustig op de passagiers stoel gaan liggen?
Boetje krijst alles bij elkaar in de reisbox, dus zou haar graag los meenemen, maar ben bang dat ze dan lastig wordt tijdens het rijden.

Ik zou wel oppassen met dieren los in de auto, Gimli gaat steevast in zijn rugzak met het vakje boven aan open zodat hij zelf naar buiten kan kijken als hij wil of kan gaan neerliggen, hij zit steeds vast aan een clip in de rugzak (denk dat die lijn zo een 10/15 cm is) wat lang genoeg is als hij zich rechtzet om over de rand te kijken maar kort genoeg zodat ie er niet uit kan.

Overlaatst was ik met hem onderweg naar huis terug en op een rotonde ineens een auto die naast me de afrit moest hebben en ik moest alles dichtslaan om er niet op te rijden (die had niets aangegeven dat hij er ook af moest) en gelukkig dat Gimli in zijn rugzak zat want anders had ie tegen de voorruit geplakt.

Ik doe daarom ook altijd de passagiersriem rond de rugzak en zo vast zodat hij toch enigzins vast zit mocht ik bruusk moeten remmen.

[ [url=m/jTUG8i.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gisteren mocht hij ook nog een keertje mee naar de petsplace in NL, daar zien ze hem altijd wel graag komen :D
[ [url=m/ysks7E.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/LZeFyP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mag ik vragen waar jij jouw rugzak vandaan hebt? Ik ben ook aan het kijken naar een rugzak, zodat ik mijn katten makkelijker kan dragen en mee kan nemen.

LexLester

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 21:39

AbleToDream schreef:
Mijne komt van op Amazon duitsland, maar sinds kort heeft CatExplorer ook een selectie van eigen rugzakken uitgebracht, daar kan je ook altijd wel eens kijken.

Wij zijn vorige week nog eens langs petsplace geweest, en meteen een fluohesje gaan halen zodat we s avonds ook buiten kunnen gaan, het is hier nogal donder op de boerenbuiten na 18u. Ook even een pitstop gemaakt aan de konijntjes die hij wel leuk vond:

[ Video ]

Super dank je wel ga meteen even kijken!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie