Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT
Sylvia schreef:Die potjes heb ik ook en ik heb ook altijd heel hard geroepen dat het 'maar straatkatten zijn', dat ik 'ben opgegroeid op de boerderij' en niet beter weet dan dat als een operatie meer kost dan de waarde van het dier, het einde oefening is... Maar in de praktijk werkt dat niet. In de praktijk heb ik voor onze 5-jarige poes in nog geen jaar tijd ruim € 1.500 voor haar gebit en voor de gebroken poot uit gegeven. Zonder na te denken. Idem voor onze oude kater, daar heb is nog geen half jaar voor zijn overlijden voor een paar honderd euro aan z'n gebit verspijkerd. In de praktijk ben je toch wat minder rationeel dan je vooraf bedacht hebt...
Maar nog steeds: de kosten voor de verzekering had ik er niet uit gehad. Ook niet voor mijn paard, die een keer voor bijna € 3.000 geholpen is nadat ze in de prikkeldraad hing. Ik speelde toen overigens wel ongeveer quitte. Maar ik heb nu in elk geval de volledige zeggenschap over mijn dieren, over wát er met ze gebeurd en wáár het gebeurd. Dat vind ik veel belangrijker dan het geld.
plantje01 schreef:Maar hoeveel geld hebben jullie apart staan? Ik vind het altijd lastig in te schatten hoeveel je nou apart moet hebben staan
Gebruikers op dit forum: Googlebot en 44 bezoekers