Een binnenkat verzekeren, heeft het nut?

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:18

Vanillia schreef:
Ik geloof sterk in ‘je moet verzekeren wat je niet kunt betalen’, dus ik heb geen verzekering omdat ik voldoende spaargeld heb om eventuele kosten te dekken.
Daarbij vind de kosten van een huisdierverzekering echt te hoog in verhouding tot de dekking.

Dit inderdaad. :j In mijn geval dus ook geen huisdierverzekeringen.
Ik heb wel eens grote bedragen moeten betalen, maar de meeste dieren zijn gewoon gezond oud geworden zonder al te veel kosten.

Dat het een binnenkat is maakt niet veel uit. Genoeg binnenkatten die medische kosten hebben. (gehad)

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:46

Magrathea schreef:
Nou ja de kans op ongelukken is toch wel een stuk kleiner zonder fietsers / verkeer / idioten die rare dingen aan je kat voeren etc. :=
En dat ze binnenhuis ergens af vallen zie ik niet snel gebeuren, zijn ze te lui voor :z

Maar er kan meer gebeuren dan een ongeluk. Genoeg binnenkatten die echt hoge medische kosten hebben hoor. Dat lees je hier in het topic al terug. Binnen houden is echt geen garantie dat je daardoor de dierenarts maar één keer per jaar nodig hebt. :)

Jessix

Re: Een binnenkat verzekeren, heeft het nut?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 18:16

Alleen oudere binnen katten gaan wat mankeren?! :) Ik hoop het voor je! Sterker nog, ik hoop dat jouw kat nooit wat gaat mankeren.

Jessix

Re: Een binnenkat verzekeren, heeft het nut?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 10:39

Je hebt gelijk. Nogmaals veel geluk met je kat! :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie