Een binnenkat verzekeren, heeft het nut?

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 10:33

Hier geen kat maar hond, en beide verzekerd en bij beide voor het leven er wel ongeveer uitgehaald. En ja, ik had het prima zelf kunnen betalen, maar ik heb ze verzekerd omdat ik het een fijn gevoel vond om gewoon zonder schroom "ja" te kunnen zeggen op het moment dat er wat was.
Onze eerste hond kreeg een neurologische aandoening. Na 3 jaar dokteren (MRI-scan, anderhalf jaar anti-epileptica en 80 euro per maand, consulten bij neurologen enz.) wil ik niet weten wat voor kosten er al gemaakt zijn. En eerlijk is eerlijk, als ik het zelf had moeten betalen had ik misschien eerder een punt achter gezet. Nu makkelijk praten, maar dat was vrij zuur geweest aangezien de oplossing 2 tabletjes prednison per dag is voor nauwelijks geld nu men weet wat haar dwars zat.

Onze reu kreeg op hele jonge leeftijd een hele zeldzame vorm van nierkanker en heeft daarvoor een CT gehad, een operatie in Utrecht inclusief verblijf en daarna nog chemo's. Daar is in het totaal ook kosten gemaakt waarvoor ik 12 jaar premie moet betalen voor ze wat verdiend hebben aan me :+

Kom maar op met die kerstmuts op mijn hoofd!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie