Patella luxatie op jonge leeftijd?

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ladyson

Re: Patella luxatie op jonge leeftijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 12:09

Vriendin van mij haar kat had dat ook. De injecties hielpen bij haar kat voldoende om de tijd door te komen tot aan de operatie. De tijd in de bench was niet fijn, maar de kat huppelt nu al een jaar of 5 probleemloos rond. Ze hebben de kat ergens in Drenthe laten opereren (wonen in Zuid-Holland) waar het een stuk goedkoper was.

Mijn hond (das dus geen kat :+ ) heeft het gehad met 12 maanden. Daarbij zijn de poten niet tegelijk geopereerd dus zijn we een poos mee zoet geweest. Ze heeft hierna nog 10 jaar probleemloos kunnen leven/lopen. Wat dat betreft heb ik dus 2x erg goede ervaringen met hun leven zodra ze zijn hersteld, maar dat staat nog even los van de de tijd tot aan de operatie en het herstel.. Bij mijn hond zou ik het absoluut weer gedaan hebben (kosten 2500 euro totaal), maar nogmaals.. dat is geen kat en van de katten van mijn vriendin heb ik te weinig mee gekregen om daar een oordeel aan te hangen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie