Wat te doen met deze ontsnapper...

Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 19:31

Misschien is overplaatsen idd zo slecht nog niet. Maar dan wel naar een eigenaar waar hij buiten mag blijven op een erf ofzo. Huskys zijn geen honden om binnen te houden. Ben je bang voor een wegloper, dan kan je aan een grote kennel of ren denken, maar die keus heb je nu niet vanwege inwonen bij iemand anders.

Maar een husky in een bench? :n

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 19:53

Kabayo schreef:
fohadie schreef:
Misschien is overplaatsen idd zo slecht nog niet. Maar dan wel naar een eigenaar waar hij buiten mag blijven op een erf ofzo. Huskys zijn geen honden om binnen te houden. Ben je bang voor een wegloper, dan kan je aan een grote kennel of ren denken, maar die keus heb je nu niet vanwege inwonen bij iemand anders.

Maar een husky in een bench? :n

Elke hond kan in een bench hoor . Net zoals elk paardenras in een box kan.

Moet ik hem los laten op een erf zonder omheining als niemand thuis is? Welke husky eigenaar doet dat nou? :+ Deze rassen worden net als raskatten vaak gestolen

In de toekomst wil ik inderdaad een buitenren hebben[/quot

Tuurlijk kan elke hond in een bench, net als dat je elk mens op bed kan vastbinden. 8)7 Zoek alsjeblieft een baasje die wel weet hoe je een husky moet houden! Volgens mij heb je mijn bericht niet helemaal begrepen.

En waarom open je een topic als geen een antwoord goed is? Je mag trouwens ook wel wat vriendelijker reageren. Mensen proberen antwoord te geven op je vraag, dat die niet in jouw straatje passen kunnen wij ook niet ruiken.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 19:57

Edit: je zadelt een andere eigenaar niet met een onoplosbaar probleem op als je een baasje zoekt die weet hoe een husky inelkaar zit: op een erf waar het dier niet kan ontsnappen. Niet binnen en al helemaal niet opgesloten. Ook geen uur. Dit leer je niet af. Ja, met keiharde maatregelen, maar dat is niet eerlijk voor de hond.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie