Wat te doen met deze ontsnapper...

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 19:55

Snap even iets niet. Je hebt het erover dat de hond er meerdere malen uit de bench komt door je vader en broer maar tevens geef je aan dat je momenteel bij een vriendin woont. Waar is de hond dan nu?

Husky's staan er om bekend dat het geen bench honden zijn maar los van dat, is er veel stress geweest dat je nog bij je partner woonde? Zo ja kan het zo zijn dat de hond enorm gevoelig is op stress en zich uit in ontsnappen en slopen? Zo ja kan deze situatie in korte tijd veranderen pf is het eerlijker om een ander huisje te zoeken?

Succes iig!

Daphne van Corrany
16-5-1990 23-11-2015

Appenzeller Lucca
15-01-2010

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 20:17

Kabayo schreef:
smit_ilse schreef:
Snap even iets niet. Je hebt het erover dat de hond er meerdere malen uit de bench komt door je vader en broer maar tevens geef je aan dat je momenteel bij een vriendin woont. Waar is de hond dan nu?

Husky's staan er om bekend dat het geen bench honden zijn maar los van dat, is er veel stress geweest dat je nog bij je partner woonde? Zo ja kan het zo zijn dat de hond enorm gevoelig is op stress en zich uit in ontsnappen en slopen? Zo ja kan deze situatie in korte tijd veranderen pf is het eerlijker om een ander huisje te zoeken?

Succes iig!

Vriendin? Waar lees jij dat?? Ik woon bij mijn ouders op de boerderij nu en de hond ook.

Lekker helder lezen.....las bij iemand in als vriendin zie ik nu :9

Daphne van Corrany
16-5-1990 23-11-2015

Appenzeller Lucca
15-01-2010

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie