Wat te doen met deze ontsnapper...

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Marijke_Dub

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 20:31

Als dit het enigste is en de husky is voor de rest precies zoals je wilt... nog even doorzetten. Hij zit in een moeilijke puber fase in zijn leventje en dat gaat echt wel bijtrekken. En dan heb je een super hond aan hem.

Zorg ervoor dat je hem net een stapje voor bent. Je zegt dat hij bijna zijn houten bench kapot heeft, ga dus nu vast de planken vervangen zodat je hem voor bent dat hij ontsnapt. Of koop een degelijk stalen / aluminium bench met eventueel musketon haken bij de deur.
Of overleggen of je een buitenhok mag plaatsen ,heeft hij gelijk afleiding van zijn omgeving.

Marijke_Dub

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 20:41

Dan zou ik je broer heel lief aankijken! Zeker weten dat hij je kan helpen als lasser zijnde.

Zolang je erin blijft geloven en er energie in steekt gaat het je lukken en is je husky echt wel op de goede plek bij jou ongeacht wat er gezegd wordt.

Ik heb ook een husky en die kon er als jonge hond zijnde ook wat van en is nu echt een rolmodel. En een absolute binnenhond, bankslaper :+ . Er zijn dagen bij dat ze alleen poept en plast buiten en dan klein uurtje op een dag maar buiten is, en poepietevreden.

Kabayo schreef:
MarlindeRooz schreef:
Er lopen toch 3 grote honden? Die neemt echt niet iemand zomaar mee hoor..

Die zijn gewoon in huis. De Ierse setter heeft een redelijk dunne vacht en heeft het snel koud. De rottweiler heeft best wat medische problemen en mag niet koud worden. De flatcoated kan wel buiten blijven maar ik weer zeker dat mijn moeder hem niet buiten gaat opsluiten. De hond word daar ook niet gelukkig van. Die ligt liever languit op de bank. Buiten in de schuur zou wel kunnen. Maar dan ben ik bang dat ie daar aan de deur begint :=

Marijke_Dub schreef:
Als dit het enigste is en de husky is voor de rest precies zoals je wilt... nog even doorzetten. Hij zit in een moeilijke puber fase in zijn leventje en dat gaat echt wel bijtrekken. En dan heb je een super hond aan hem.

Zorg ervoor dat je hem net een stapje voor bent. Je zegt dat hij bijna zijn houten bench kapot heeft, ga dus nu vast de planken vervangen zodat je hem voor bent dat hij ontsnapt. Of koop een degelijk stalen / aluminium bench met eventueel musketon haken bij de deur.
Of overleggen of je een buitenhok mag plaatsen ,heeft hij gelijk afleiding van zijn omgeving.

Dankjewel voor je lieve woorden en tips. Ik ga thuis overleggen. Mijn broer is lasser van beroep. Misschien kan hij iets voor mij betekenen. Die hele zware benches zijn helaas ook echt heel duur. Ik vond wel een mooie voor 800 euro :P

Dankjewel veldbloem <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie