Wat te doen met deze ontsnapper...

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 20:26

Zullen we dit topic voor de hond van TS houden en niet voor andere discussies? Als je het ergens niet mee eens bent is het handiger om een pb te sturen dan om steeds offtopic te gaan.

When life gives you kerstmuts, santa back. Koudwatervrees :brr: [AR-ITP] Terug in de tijd met Granaat.
:D

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 20:53

SinneJ schreef:
Nikass schreef:
SinneJ wat een onzin. Dus een hond met een prachtige stamboom hoeft niet gecastreerd, want die dekt dan niet de kruising van de buren? 8)7
Castreren is niet iets wat je zomaar moet doen, het heeft gevolgen voor de hond.
Deze hond ontsnapt uit de bench. Het is geen hond die alleen op straat zwerft.
Dus je slaat de plank nogal mis in deze.

Kan je zo wel stellen, maar ik denk dat er heel wat mensen het ermee eens zijn, anders zou het de regel niet zijn om te castreren. Daarbij apprecieer ik die belachelijke smiley en insinuaties niet, laten we beleefd blijven. Ik zeg geen gekke dingen, veel mensen denken zo, dus geen reden om zo te antwoorden, bedankt.

Ik geloof anders niet dat TS om deze discussie vroeg maar wanneer het een goede leeftijd is om te castreren.
Maar goed, je bericht hier boven is dus ook een mooi voorbeeld van ben je het niet met elkaar eens stuur dan gewoon een pb. Ook naar mods kan dat, we worden op tijd gevoerd dus bijten niet ;)

When life gives you kerstmuts, santa back. Koudwatervrees :brr: [AR-ITP] Terug in de tijd met Granaat.
:D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie