Tof boek over kattengedrag

Moderators: NadjaNadja, Duhelo, Muiz, Essie73, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sting

Tof boek over kattengedrag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-20 20:00

Gezocht: Tof boek over kattengedrag.
Bijna alles is op internet te vinden, maar zou voor vriendinnetje haar verjaardag graag een mooi boek bestellen. Maar: welke is het interessantst? Ze heeft vorig jaar 2 katten uit het asiel gehaald, met beiden hun probleempjes. Voornaamste wat erin moet staan is het herkennen van gedrag en hoe je daarmee zou kunnen dealen om het beter te maken. Andere boeiende dingen mogen ook. Wie heeft er tips? Op bol.com staan er vanzelfsprekend genoeg, maar niet alles heeft inkijkexemplaren, dus kan niet uit alles wijs worden of dat nou echt de inhoud heeft die ik zoek.

Shadow0

Re: Tof boek over kattengedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 20:19

Iser

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 20:34

Geweldig boek, ook als je al een kat hebt, ik vind het echt een topboek: Als de kat het voor het zeggen had, van Liesbeth Puts is dé handleiding voor een gelukkige kat. Want zelfs het schattigste jonge poesje is van nature een wild roofdier. Hoe kan de kattenliefhebber verstaan wat zijn huisdier eigenlijk wil en beantwoorden aan zijn natuurlijke behoeftes? Al is het maar om er zelf gelukkig van te worden, want een probleemkat is lastig en een gelukkige kat bezorgt zijn baasje juist veel plezier. Dit boek is het ideale cadeau voor elke kattenliefhebber, vol praktische richtlijnen en tips die iedereen helpen om katten te begrijpen. Met veel verhelderende én aandoenlijke foto's

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-20 20:42

Iser schreef:
Geweldig boek, ook als je al een kat hebt, ik vind het echt een topboek: Als de kat het voor het zeggen had, van Liesbeth Puts is dé handleiding voor een gelukkige kat. Want zelfs het schattigste jonge poesje is van nature een wild roofdier. Hoe kan de kattenliefhebber verstaan wat zijn huisdier eigenlijk wil en beantwoorden aan zijn natuurlijke behoeftes? Al is het maar om er zelf gelukkig van te worden, want een probleemkat is lastig en een gelukkige kat bezorgt zijn baasje juist veel plezier. Dit boek is het ideale cadeau voor elke kattenliefhebber, vol praktische richtlijnen en tips die iedereen helpen om katten te begrijpen. Met veel verhelderende én aandoenlijke foto's

Thnx! Die klinkt inderdaad erg goed *\o/*

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 20:54

Iser schreef:

Die wou ik ook aanraden. :j

SimoneeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 20:58

“Als de kat het voor het zeggen had” is een goede inderdaad.

Daarnaast, als Engelstalig geen probleem is, vind ik “Total Cat Mojo” ook erg leuk en informatief!

[o]
    "When I’m 80 years old and sitting in my rocking chair, I’ll be reading Harry Potter. And my family will say to me, “After all this time?” And I will say, “Always." ~ Alan Rickman
    "To blow it up? Boom?" "BOOM!"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie