Moderators: Firelight, xingridx, Essie73, Muiz, NadjaNadja
daffodil schreef:De deurbel vind ik niet zo'n punt en om heel eerlijk te zijn, dan loop ik naar de deur en stuur ze terug de kamer in. Dat werkt en ze mogen van mij best een keer aanslaan maar met een voor mij geldige reden zoals de deurbel, niet een getekende pickwick eekhoorn.....
Lipstick schreef:Wat herkenbaar! Onze hond doet dat ook bij (getekende) dieren op tv. En het lijkt ook alsof hij werkelijk alles ziet en er niks aan hem voorbij gaat.
Reclames herkent hij ook en dan gaat ie er al klaar voor staan/zitten.
In het begin vond ik het wel geestig, maar inmiddels denk ik er wat anders over. Wat dus ook een valkuil is geweest. Soms helpt aanspreken, maar soms ook niet.. dan wacht ik maar tot de reclame voorbij is en dan is hij ook weer stil. Gelukkig heeft hij geen harde blaf en wonen we vrijstaand, zeg ik dan maar tegen mezelf...
daffodil schreef:Ibbel, mijn vriend is nog veel strikter dan ik, die accepteert echt geen gedoe maar ja die is hier maar 1x in de week ofzo. Misschien is dat wel een ding, ze hebben niet echt een plaats behalve de bench. Daar dan heen sturen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers