[INFO] Ben ik te groot/zwaar voor mijn pony/paard? #25

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 23:23

Ik heb geen foto, excuus :o

Maar ben ik te groot/zwaar voor een pony van 1m37 , 390/400 kg die middelmatig (niet zwaar maar niet slank) gebouwd is? Info over mij; ben 1m55 (mijn benen zijn wel een meter...) met 39 kg? Rij hem ong 2x pw maar hij is op de leeftijd dat als ik te groot wordt hij rustig op pensioen mag, ik rij ook maar een halfuur en alleen voor zijn plezier, de enige momenten in de week dat die oren eens niet plat liggen :+

Vraag het me af :D

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 15:53

Past dit? Ik denk van wel, wil andermans mening horen, ik ga wss nog zo’n 10 cm groeien maar thats it en paard is een brede bwp van 1m54,vorige ruiter was 1,75 en ik ben nu krap 1,60
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door jumpyhorse op 16-06-19 15:56, in het totaal 2 keer bewerkt

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 16:09

Past wel denk ik

Nu ben ik benieuwd... mensen vragen altijd op ik op mn kleine pony rij, nu hij is niet te rijden (bokken en steigeren, mennen etc doet ie wel graag) en ik vind mezelf veelste groot.

Pony is een welsh van 1m16 en ik ben 1m58, slank gebouwd, lange benen. Geen fotos, en ik ga er ook sws niet op, ben gwn benieuwd O:)

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 16:40

ElviraKelan schreef:
jumpyhorse schreef:
Past wel denk ik

Nu ben ik benieuwd... mensen vragen altijd op ik op mn kleine pony rij, nu hij is niet te rijden (bokken en steigeren, mennen etc doet ie wel graag) en ik vind mezelf veelste groot.

Pony is een welsh van 1m16 en ik ben 1m58, slank gebouwd, lange benen. Geen fotos, en ik ga er ook sws niet op, ben gwn benieuwd O:)

Tja niet vreemd dat mennen wel gaat en rijden niet.
Ik ben net zo groot als jou (nou ja 1 cm kleiner) en geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om hier op te rijden
Goed dat je het vraagt :)

Ik heb er ook al 6 jaar niet meer op gereden en gaat ook niet meer gebeuren. Was gewoon een nieuwsgierige vraag, ik vind het niet kunnen maar mensen bleven het steeds vragen.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 20:29

Ik vind t best kunnen hoor :)

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 21:56

Vinden jullie dit nog passen? Iedereen zegt van wel maar ik twijfel soms...
Afbeelding
(Zadel lag ietwat raar, is na de foto goed gedaan)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie