[INFO] Ben ik te groot/zwaar voor mijn pony/paard? #25

Moderators: balance, Lous, RianneH, Neonlight, Nadia

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xJolien

Re: [INFO] Ben ik te groot/zwaar voor mijn pony/paard? #25

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 21:41

Zadel lijkt niet helemaal goed te liggen, maar jij past prima :)

Sommige strijden zijn er om gestreden te worden, maar sommige strijden kunnen niet gewonnen worden. Maar blijf vechten, met niets doen verlies je altijd.
Achter iedere traan die ik om je laat, schuilt een glimlach van mooie herinneringen. Dag lieve Lot, ik mis je. 25-01-2016

xJolien

Re: [INFO] Ben ik te groot/zwaar voor mijn pony/paard? #25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:35

Even een vraag anders geformuleerd... Heeft iemand een foto van hoe dit er uit zal zien?

Mijn P.R.E. is ongeveer 1,65 m. Smal gebouwd, mist nog bespiering. Ik rij gemiddeld eens in de week met hem recreatief buiten. Moet ik weer gaan oppakken , maar in verband met de bizarre hitte hier in de zomer in Spanje heeft ie veel meer vakantie gehad dan gepland.

Ik ben 1,87 en weeg 65 kg.

Ik heb dus echt geen foto's van mij en Verano. Enkel dat ik ernaast sta. Hij lijkt geen last van mij te hebben met rijden, maar dat zegt natuurlijk ook niet alles. Ben gewoon erg benieuwd hoe dat er uit zou zien. Heeft iemand vergelijkbaar fotomateriaal?

(oja, en ben vrijwel altijd alleen op stal wanneer ik opstap en naar buiten ga, vandaar dat ik geen foto's heb)

Sommige strijden zijn er om gestreden te worden, maar sommige strijden kunnen niet gewonnen worden. Maar blijf vechten, met niets doen verlies je altijd.
Achter iedere traan die ik om je laat, schuilt een glimlach van mooie herinneringen. Dag lieve Lot, ik mis je. 25-01-2016

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 21:36

Nou, eindelijk een foto van mij OP m'n paard i.p.v. ernaast. Wat vinden jullie?
Afbeelding

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 23:32

Dank jullie! Blij om het te horen. Af en toe twijfel ik, omdat ie zo ielig is. Maar hij gaat nooit meer weg, dus ben opgelucht dat het kan :) Ik ben 1.87m en 65 kg, hij is ongeveer 1.65m :)

Edit: deze foto's zijn ook van vandaag.
Edit 2: schoenen en geen cap zijn uiteraard enkel voor de foto's. :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door xJolien op 19-11-18 23:39, in het totaal 2 keer bewerkt

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 10:25

Thanks allemaal! Geruststelling :):)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie