kunnen jullie me verder helpen?

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Cinnepin

Re: kunnen jullie me verder helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 17:23

Idd wat charming zegt, dit lijkt me geen goede instructrice

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 10:10

Midgie ben ik ook mee eens, ben op best wat manege's geweest en idd overal is hetzelfde. Stijve dieren..lopen hun rondje en dat is het ook

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 20:23

Helaas ben ik nog niet op een manege geweest waar van ik dacht dat ze daar echt kundig les geven.

Vroeger als kind reed ik ook op een manege. Ik weet nog wel vroeg aan de instructrice hoe je nou zo'n paard in zo'n boogje liet lopen. Ik kreeg alleen te horen * spelen met de teugels * verder niks. Geen uitleg, niet hoe het * boogje * ontstaat. Ik reed wel eens op een pony die dat helemaal uitzich zelf deed.....ik begreep er niks van hoe dat kon. De ene keer deed ie het wel, de andere keer niet. Ik kan me ook niet meer herinneren of ie nou in een krulletje liep of echt over de rug liep. Snapte ik toen niks van.

Op een andere manege liepen de les pony's altijd met een strakke stoot teugel. Ik vroeg eens aan de instructrice waarom dat was. Dat antwoord was nog belachelijker. Het zou moeten omdat ie anders op de wedstrijden niet meer aan de teugel liep.

Natuurlijk weet ik niet of dit overal zo is, maar op veel manege's heb ik paarden opgeknoopt gezien of heel stijf.

Ik denk dat je het beste les kan nemen bij een goede instructrice die kundig is, met een goed paard. Vaak betaal je meer, maar leer je ook rijden.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 20:12

Klinkt als een saaie les waar je niks leert. Rijden jullie geen figuren enzo?

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 21:27

Ik zou dan echt een andere lesgever zoeken, dit is weggegooid geld

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie