kunnen jullie me verder helpen?

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 13:18

Ratina2018 schreef:
fohadie schreef:
Mag ik vragen hoelang je "al" lest? Klinkt als een beginnersles, met zn allen in een treintje! Zo kan je nooit zelf leren sturen en zelf leren rijden. Dus mijn advies: eerst zelf leren rijden, dan de adviezen van voorwaards en meer tempo/figuurwisselingen, dan komt de aanleuning vanzelf. Ik denk dat je daar nog lang niet aan toe bent, niet als je alleen maar "treintjes" rijden gewend bent..

Ik les al 4 jaar.

Maar het is dus zo:
Het is een les voor gevorderde ruiters, want we springen ook een halve meter enzo, en we galloperen ook. (En sommige kinderen in de les kunnen wel al aanleuning......) Maar toch zegt de instructrice dat ze het voor haarzelf ”geörderd” wil houden. Dus we mogen ook niet zelf bepalen wanneer we gaan draven en galloperen enzo....
Want ze vind het zelf fijner om zelf te zeggen wanneer dat mag, omdat ze het “opgeruimd” wil houden......

Dat is logisch, want je hebt tenslotte les en anders zouden sommige kinderen een half uur gaan galopperen. Maar is zij de enige instructrice die les geeft in een treintje? Want als je bij de andere instructeurs wel los mag rijden zonder treintje zou ik gewoon aankaarten dat je naar een andere les wilt.

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie