Pawshake topic

Moderators: ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nachtlampje

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 15:50

Hoi! Ik heb ook een vraagje, het lijkt me opzich wel interessant, maar; hoe doen jullie dat als oppassers met weggaan als je honden in huis hebt? Hoe lang ben je maximaal weg, gaat dat altijd in overleg met de eigenaar?

Ga je wel eens werken of naar school bv, waarbij je meerdere uren achter elkaar weg bent? En zoja, hoe lang dan?

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 13:15

KarmaChansy schreef:
Ik bied dus juist aan zodat honden niet alleen zullen zijn dat is voor eigenlijk iedereen dat ze zoveel betalen voor een prive oppa. Als ik mijn eigen honden ergens zou brengen en dan later horen dat de oppas alsnog 6 uur bv weg is zou ik niet amused zijn := . Voor mij is de max 1 uur voor een boodschap bv dat geef ik ook aan, sommige honden konden niet alleen zijn voordat ze bij mij kwamen met beleid heb ik dat opgebouwd in overleg natuurlijk en de honden konden thuis nu ook een uurtje alleen zijn

6 uur is ook wel erg veel.. Als ik bijvoorbeeld een dag nu vrij heb, ga ik graag even 2-3 uurtjes naar mijn paard. Dan vraag ik me dus af of mensen dat een probleem zouden vinden.
Andersom zou ik het geen probleem vinden namelijk, als mijn hond tot 3 uur alleen zou zijn. Helemaal niet als er eventueel ook andere honden zijn waar hij goed mee overweg kan.

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 22:23

Ik heb mij ook aangemeld als oppasser, ik ben heel benieuwd of ik reacties krijg. Zoals ik het nu zie ben ik de enige in mijn omgeving in een straal van 5 km, in Nijmegen zitten er wel meer.

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 09:52

Ik zou afgelopen vrijdag mijn eerste kennismaking hebben (met een bokker) en dit weekend zouden ze dan komen.

Helaas is vorige week 1 van onze katten ziek geworden. De dierenarts kon niet echt iets vinden maar had ook nog in het achterhoofd dat het Giardia zou kunnen zijn, dus ik moest afzeggen. Sinds gisteren is ook de 2e kat ziek, gelukkig maar dat ik heb afgezegd want het lijkt toch iets besmettelijks :=

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:16

Nadat ik 4 maanden helemaal niets kreeg qua aanvragen stroomt het nu binnen.
Als alles doorgaat zoals nu aangevraagd heb ik volgens mij tot juni elke week wel wat :o

Zondag komt een beagle een proefdagje doen, en ik heb net de kennismaking gehad voor 2 andere beagles die graag voor skivakantie én 3 weken zomervakantie oppas willen.

En dan ook nog een Cane corso binnenkort voor kennismaking, en volgende week komt er een weekje een Berner Sennen :)

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 20:14

Hoi allemaal,

Ik heb zonet mensen voor kennismaking gehad, voor een vakantie waar ik al vol was... Gewoon zo stom! Ik heb er overheen gekeken ofzo.
Nu heb ik hen beloofd om mee te kijken voor een oppas, rondom Nijmegen/Oss en daartussen voor een goed opgevoede, rustige Cane Corso.

Iemand interesse?

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 20:34

22 juli tot 15 augustus, een reu. Helaas weet ik niet of hij intact is of niet.

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 20:36

En als hij gecastreerd zou zijn? Ik kan het even navragen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie