Inkomstenbelasting 2018

Moderators: Dani, Polly, ynskek, Mondy, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 23:35

Eerdere jaren op 0 uitgekomen of een klein beetje geld teruggekregen.
Ik heb ‘m tot nu toe telkens zelf ingevuld, alleen heb ik vorig jaar een huis gekocht en verwacht ik nu wel wat meer terug te krijgen.
Is dit nog steeds makkelijk zelf in te vullen of aan te raden dit door een accountant te laten doen?

Doe maar 8 jr, Zenon x Uniform, ZZ-Zwaar +1

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 13:03

veerledec schreef:
Arielle_ schreef:
Eerdere jaren op 0 uitgekomen of een klein beetje geld teruggekregen.
Ik heb ‘m tot nu toe telkens zelf ingevuld, alleen heb ik vorig jaar een huis gekocht en verwacht ik nu wel wat meer terug te krijgen.
Is dit nog steeds makkelijk zelf in te vullen of aan te raden dit door een accountant te laten doen?

:wave: leuk, een huis!

Met de afrekening van de notaris kom je zelf een heel eind hoor. Op de site van de Belastingdienst kan je vinden wat je kan aftrekken.

Thanks!
Heb 'm inmiddels ingevuld, krijg een leuk bedrag terug! *\%/*

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 16:23

Bij mij staat er nu in mijnbelastingdienst voorlopige aanslag via post op 29 april. Vandaag nog niks gezien, elke dag de brievenbus (en rekening) in de gaten houden! Krijg veel terug. *\o/*

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 22:10

Relaxed schreef:
Arielle_ schreef:
Bij mij staat er nu in mijnbelastingdienst voorlopige aanslag via post op 29 april. Vandaag nog niks gezien, elke dag de brievenbus (en rekening) in de gaten houden! Krijg veel terug. *\o/*

Nou zoals hier wel blijkt, in mijn belastingdienst 26 april is brief met dagtekening 4 mei, dus reken maar uit dat je sowieso voor dit weekend geen post en geld gaat zien :+

Brief binnen, dagtekening 4 mei, wil dus toch niet alles zeggen al die data haha.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie