Inkomstenbelasting 2018

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Princesj, Hanmar, Mondy, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Levitate

Re: Inkomstenbelasting 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 16:52

Ik krijg regelmatig een groot deel terug omdat ik maar een deel van het jaar werk en er dus veel meer loonbelasting wordt ingehouden dan nodig is. Afgelopen jaar echter niet :P

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 19:06

xPabloBokt schreef:
Ik heb hem zojuist ingevuld. Ik heb sowieso €800,- terug uit inkomstenbelasting, heb €821,- aan schoolkosten opgegeven (dus komt neer op €571,- terug na aftrek van de drempel van €250,-), heb kosten gemaakt voor steunzolen (vallen onder hulpmiddelen, heb €28,- kunnen opgeven) en heb aangegeven dat ik voor werk met OV heb gereisd waar ik geen vergoeding voor kreeg.

Die €800,- heb ik sowieso in mijn zak, als de schoolkosten en steunzolen akkoord zijn wordt dat €1400,- :D

*doet een dansje* *\o/*
Verbeter me als ik het fout heb hoor! Maar ik heb ook bijna 600 aan niet vergoedde medische kosten, maar ik krijg geen 600 belasting terug. Er wordt 600 van je inkomen afgetrokken, dus je betaald over 600 geen belasting dus (stel dat je in de 36% schaal valt) krijg je uiteindelijk 36% van 600 = 216 euro terug. Zo staat het in ieder geval wel bij de berekening aan het eind bij mij.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie