Pawshake topic

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 16:39

Selka schreef:
Hoi iedereen, sorry dat ik kom binnenvallen maar ik werd op dit topic gewezen in mijn eigen topic ([BB] Revalidatie hond)

Onze hond is nu zo ver dat hij te goed is voor het revalidatiecentrum maar nog niet goed genoeg om alleen thuis te blijven als wij werken.

Is dit een situatie waarin pawshake een oplossing kan bieden denken jullie?

Alvast bedankt :)

Ik denk het wel. Zo ga ik binnenkort helpen met een nestje pups die dan net geboren zijn.

Zou wel erg goed uitkijken wie je vraagt en bedenken of je je hond naar de oppas heen wilt brengen of iemand zoekt die bij jou thuis is gedurende de dag.

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

StonedRomy

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 16:56

Misschien via petbnb? Daar staat duidelijker op of iemand ook medisch onderlegd is.

Ik zou gaan voor iemand met voldoende ervaring, die kan handelen op het gedrag van je hond en die niet snel iets ‘ zielig ‘ vindt. ( als in, de hond niet voldoende rust geeft, teveel lekkers geeft want hond is zo zielig want hij mag niet alles doen )

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.