Ik zou iig lekker een paar dagen vakantie in plannen als dat kan

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
taartjee schreef:Even een poos stil geweest, veel stress gehad en in de meivakantie een kleine paniekaanval gehad. Ik sta er totaal niet goed voor en de kans is aanwezig dat ik moet stoppen met de opleiding. Dit kwam even zo rauw op mijn dak vallen dat ik er compleet van in de stress en in paniek schoot. Als ik moet stoppen dan kan ik ook niet meer opnieuw gaan studeren. Dit omdat ik dat simpelweg niet meer kan betalen. Dus het idee dat ik ineens zou moeten stoppen zorgde voor zoveel emoties dat ik het echt even niet meer zag. Gelukkig nu wel weer wat beter, ben met school in gesprek of er eventueel nog andere opties zijn dus dat is op zich wel goed nieuws.
Motivatie was daarom ook echt zeer laag, wat nu gelukkig wel al een heel stuk beter is op het moment.
School is, zoals verwacht, nog steeds echt fantastisch in het breken van de eigen regels, niet luisteren naar studenten en weet ik veel wat. Afgelopen vrijdag kregen wij te horen dat we vandaag een hertentamen hebben, terwijl er in het reglement van school staat dat dit uiterlijk 10 onderwijsdagen van te voren bekend moet zijn bij de studenten. Dus wij met een aantal de school rond om te vragen hoe dit nou kon. Conclusie is dat school haar eigen regels aan de laars lapt en wij als studenten daar de dupe van zijn, want het was niemand's probleem. We werden echt van het kastje naar de muur gestuurd en zijn nog geen klap verder wat dat betreft. Dus was weer lekker stress omdat ik ineens weer keihard moest gaan leren omdat ik dan vandaag een hertentamen heb. Het is ook niet het minste vak, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ik het ga halen. Vorige tentamen was heel slecht gemaakt, maar 11 van de in totaal 60 ofzo hebben de eerste kans gehaald, ik had net 3 punten te kort voor een voldoende dus dat was echt even heel erg zuur. Nu zit ik al vanaf half 2 hier op school om te leren voor vanavond. Docent heeft een aantal hoofdstukken geschrapt, dus dat scheelt wel heel erg in het leren.
Nu maar even een kleine pauze genomen, nog even m'n samenvatting 1 keer doornemen en dan vind ik het wel gezegend!
Oh, en ik kreeg net 2 van m'n 3 cijfers terug, de ene viel ik echt van achterover, de andere was wat ik had verwacht
Statistiek heb ik een 9 voor gekregen en DNA & Bloed een 4. De laatste had ik ook niet anders verwacht. Tentamen was een en al chaos. Er misten afbeeldingen uit opgaven waardoor de opgaven niet te maken waren, tentamen was veel te lang voor de tijd die we hadden, doordat er steeds dingen misten werd tentamen stil gelegd dus weg concentratie
Menino schreef:Wat betreft mijn eigen studie en motivatieIk ben een carrière switch aangegaan en daarom weer terug de schoolbanken in gegaan. Heb een psychologische achtergrond en volg nu een richting in Taal & communicatie, en ondernemen.
Heb as. Vrijdag een tentamen voor dat laatste, en hoe leuk ik studeren ook vind. Dit is echt taaie stof om doorheen te komenDit vak ligt ook echt niet in de lijn met mijn toekomstwensen (gaat alleen maar over commercieel zijn en zo rijk mogelijk worden) dus ik ben nu dagelijks aan het bikkelen, terwijl ik ook nog in een verhuizing zit en ik een super-aandacht-vragen puppy heb gekregen vorige week.
Superleuk allemaal, maar het valt even zwaar.
Alle schoppen onder m’n hol, zijn welkom
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers