Motivatie topic; studeren

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

AmberG

Re: Motivatie topic; studeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 12:50

Pfff ik meld me hier ook maar eens. Zou eigenlijk met m'n scriptie bezig moeten zijn maar ja... Helpt ook niet dat ik pas 7500 woorden van de 50000 heb, dus ik ben nog wel even bezig. En dan krijg je ook nog feedback waarvan je denkt 'ja, leuk, wat moet ik hier precies mee?'. Uuughhh

AmberG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 15:32

Echt hè, en het onderwerp is machtig interessant, daar niet van, maar na een poosje wordt je zelf het meest interessante onderwerp zat, althans, ik in ieder geval wel hahaha :')

@Domi_94: Dat nummer is echt perfect hahaha

AmberG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 11:01

Riel schreef:
AmberG schreef:
Echt hè, en het onderwerp is machtig interessant, daar niet van, maar na een poosje wordt je zelf het meest interessante onderwerp zat, althans, ik in ieder geval wel hahaha :')
Oei -O-, wat ga jij dan doen op de arbeidsmarkt? :(:)

Nja t scheelt dat ik geen ambitie heb t onderzoek in te gaan en dat het onderzoek waar mijn opleiding zich op richt niets te maken heeft met welke arbeidsmarkt dan ook

AmberG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 22:04

Aangezien het nogal een klein onderzoeksgebied is en een zo mogelijk nog kleinere opleiding, zet ik t liever niet exact op internet vanwege herkenbaarheid en zo :/ Maar het valt onder het domein van literatuurwetenschap en ik doe onderzoek naar de weergave van een bepaalde groep in prentenboeken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie