Was fijn dat ik al een keer bij een vriendin in de auto had gezeten en op een parkeerplaats zelf al eens had gereden, die heeft me toen al een keer laten schakelen en laten wegrijden enz. Hij is toen 40 keer uitgevallen

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS
Rebecca schreef:Dat ik eventueel even time out pakken kan om weer bij de les te komen..
Al ging ttt best aardig tot die monsterlijke rotondes weer op mijn pad in de weg lagen
jasmijn16 schreef:Ik heb 28 januari mijn theorie examen gepland, de dag ervoor een dagcursus en dan 28 januari op. Iemand nog tips?
Ik heb mezelf aangewent om eerst het knipperlicht aan te doen en dan pas te kijken, daardoor kom ik met alles in de knoop omdat ik het knipperlicht aandoe en dan denkt k. Ut, schiet in de stress en moet dan alles tegelijk doen. Daar ben ik dus heel erg mee aan het oefenen. Wat ik nu doe is alles hardop zeggen. Gaat al een stukje beter maar ik ben er nog niet.
Nayomie schreef:Bubblewrap schreef:Mag ik een paar voorrangsvragen over voetgangers stellen? Klopt onderstaande?
1. Voetgangers hebben nooit voorrang, tenzij je een uitrit/inrit in rijdt, borden/stoplichten/verkeersregelaars de voorrang bepalen, of als je af wilt slaan en de voetganger moet rechtdoor. Toch?
2. Als een voetganger op een voorrangsweg loopt en wil oversteken, jij in de auto de voorrangweg op wilt rijden vanaf een gewone weg, dan heeft de auto voorrang. Dit omdat de voorrangsweg geldt voor bestuurders en niet voor voetgangers.
Volgens mij klopt het wat je zegt. Aanvulling voor punt 1, volgens mij hebben voetgangers ook altijd voorrang als je als bestuurder de rotonde verlaat.
Gebruikers op dit forum: aniek_joefy, arjaaaaa, BarbaravdW, Barvrouwke, BETUWE, Colien, Eefje_Sammy, eline27, FennaK, Happy_Joy, Jette, JosjeDZ, Lalidan, Lightninggg, lrm, Miesemuisje, NorwayFjord, Rytir, Spekkie01 en 39 bezoekers