Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
Jessica_1998 schreef:Weten jullie Hoevaak je via mijn CBR je examendatum mag verzetten?
E_J schreef:Hebben jullie tips om beter te worden in gevarenherkenning? Ik doe heel veel oefenexamens, en de theorie gaat helemaal prima, maar ik zak telkens op gevarenherkenning. Ik heb heel vaak dat ik remmen aangeef als hij wil dat ik gas loslaat of andersom. Ik vind het echt heel lastig!![]()
Ik ben ook geswitched van rijschool. De communicatie met mijn rij instructeur voor het plannen van lessen verliep heel moeizaam (hij reageerde gewoon een week niet op mijn appjes), en toen bleek dat hij op dat moment dus weinig tijd had en maar lessen in kon plannen met steeds 2 weken ertussen. Dat vond ik niet zo prettig, dus nu toch maar overgestapt naar ANWB Nijmegen. Daar doe ik nu de spoedcursus, en heb ik veel meer regelmaat in de lessen, en ook langere lessen
Nayomie schreef:Ik blijf het stom vinden dat ik elke keer zo zenuwachtig ben voor rijles. Bang dat ik iets aanrijd of iets dergelijks.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers