Nare werksituatie

Moderators: EvelijnS, Dani, Shanna, benangelique, Hanmar, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 15:22

Ik ben ook benieuwd naar wat je contract zegt maar ook voor welke periode je vakantie hebt gevraagd.
Als ik nu vakantie ga aanvragen voor komende zomervakantie krijg ik die ook niet..

Ik begrijp dat je moeite hebt met wisselende werktijden maar in sommige vakken hoort het er echt bij.

~sterk en betrokken tot het laatst~ 1958-mama-2016
kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 15:34

Veel bedrijven willen voor de zomervakantie graag heel erg op tijd de planning maken, zeker in bedrijven waar het werk door moet. Wij moeten onze zomerplanning in januari doorgeven en dan gaan ze puzzelen wat wel en niet kan. Dus als je nu vrij vraagt voor over een maand en ze hebben het rooster net aan vol gepuzzeld dan kan het idd zijn dat het wegens te weinig personeel geweigerd word ondanks dat je genoeg dagen hebt.
Ik denk dat je moet proberen om het gevoel los te laten dat ze je aan het pesten zijn, ik zie iig niks wat er op lijkt.
Mij vragen ze soms ook wel 3x voor een dag waarop ik aangegeven had niet te kunnen, dat mogen ze vragen maar wat niet kan kan niet en dan zeg ik dat ook, als ik dan vervolgens iets vraag en het kan niet, tsja dat is dan maar zo dat zie ik echt niet als pesterij..

~sterk en betrokken tot het laatst~ 1958-mama-2016
kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie