Is dit bericht goed om een oud-collega 'af te wijzen'?

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kimmie25501

Is dit bericht goed om een oud-collega 'af te wijzen'?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-19 09:22

Tijdens mijn werk was ik best gezellig met deze collega. Ik had soms wel het idee dat hij misschien meer wilde, maar aangezien hij volgens mij iets van 6 jaar ouder is dan ik heb ik dat idee gauw uit mijn hoofd gezet. Toen ik uit dienst ging (in april) had hij ook een vriendin, dus helemaal prima.
Een tijdje terug ging hij me constant appen, het was uit met zijn vriendin en hij wilde daar met mij over praten. Ik heb geen idee waarom met mij, want ik had hem al tijden niet gesproken.
In dat gesprek vroeg hij ook om iets af te spreken, eigenlijk heb ik daar geen behoefte aan, maar omdat hij in een enorme dip zat, heb ik gezegd over een paar maanden. Dom, I know. Hij heeft me daarna nog geprobeerd om elke avond te appen, dat heb ik al wel afgekapt.
Nu wil hij iets gaan afspreken en heeft ook gevraagd of ik zijn huis wil zien.
Ik denk dat jullie het antwoord van mij daarop al wel weten :')
Ik heb nu dit bericht geformuleerd om hem te laten weten dat ik er toch niet zo'n zin in heb. Is dit oke denken jullie? Of zou ik iets anders moeten zeggen? Ik vind het namelijk wel een beetje bot overkomen, maar ik weet ook niet zo goed wat ik anders moet zeggen.

Heey, ik heb er nog eens over nagedacht en eigenlijk heb ik er niet zo'n zin in. Als collega's vond ik het wel gezellig, maar meer vind ik eigenlijk niet nodig. Ik wilde je bericht eigenlijk negeren, maar dat vond ik ook niet eerlijk tegenover jou. Sorry!

Alvast bedankt voor het meedenken!

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ [o]

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-19 09:27

Oke, laat ik dat weg! Bedankt!
En nu hopen dat hij me niet weer gaat stalken :=
Laatst bijgewerkt door Kimmie25501 op 14-06-19 09:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ [o]

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-19 09:30

Het punt is dat ik niet zeker weet of hij interesse in me heeft, dit komt alleen zo over bij mij. Hij zou het ook als vrienden kunnen bedoelen, dus ik wil niks insinueren. Relatie zakelijk houden, euhm tja, ik ben dus al uit dienst en het was bij de Albert Heijn. Misschien had ik dat er idd bij moeten zetten in de OP, is natuurlijk niet echt heel bijzonder werk :)

BarbaLaLa, daar had ik ook al over gedacht, maar dat wordt dus super ongemakkelijk als ik hem tegenkom, en ik vind het een beetje gemeen, omdat ik in het begin wel had gezegd dat ik iets met hem wilde drinken in de stad. Als hij me na dit bericht blijft stalken blokkeer ik hem wel hoor!

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ [o]

Kimmie25501

Re: Is dit bericht goed om een oud-collega 'af te wijzen'?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-19 09:32

Zo verstuurd, wel een opluchting hoor. Ik hoopte eigenlijk dat hij het vergeten was na die maanden. Hopelijk is het nu klaar. Bedankt allemaal voor het meedenken!

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ [o]

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-19 09:34

Oeps al verstuurd. Ach ja, hij stuurt: 'Geeft niet haha. En daarna: Hoe is het met je?'
Ben ik nu toch niet duidelijk genoeg geweest? Of had ik erin moeten zetten dat appen ook niet meer van mij hoeft?

Rien10, dat zeker. Omdat je echt niet wilt, maar aan de andere kant wel iemand kan kwetsen.

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ [o]

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-19 09:36

Daar dacht ik ook al aan, fijn dat mijn gedachte juist was. Het is toch altijd even fijn als je van anderen hun mening hoort haha

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ [o]

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-19 09:44

Ben het met jullie eens. Had in het begin meteen duidelijk moeten zijn, maar toen had ik nog geen groep bokkers die me even aanmoedigden om het juiste te doen.
En rien, ben alleen maar blij met je! Ouder = meestal meer levenservaring, dus precies wat ik nodig had haha!

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ [o]

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-19 09:44

BarbaLala schreef:
Nee, gewoon direct zoals ik hierboven al zei.

Ik verbaas me hoe uiterst zwak mensen zijn in hun communicatie. Ook in dit topic weer. En dan nog verbaasd zijn dat anderen hen niet begrijpen.

Waarom zou je ├╝berhaupt excuses maken naar een ander die jou lastig valt? :n

Misschien omdat diegene niet weet dat hij jou lastig valt? Ik heb dat nooit zo hard laten blijken, dus misschien dacht hij wel dat ik het gezellig vond? Hoewel ik natuurlijk al wel een aantal dingen had afgekapt, maar ik weet natuurlijk ook zijn "niveau" niet, dus ik denk dat ik daarvoor gewoon niet duidelijk genoeg was.
Laatst bijgewerkt door Kimmie25501 op 14-06-19 09:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ [o]

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-19 10:36

Ik ben alleen bang dat als ik antwoord op zijn vraag, dat ik weer een gesprek uitlok. Dat is wel exact wat ik nu niet wil hahaha

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ [o]

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-19 10:55

Laten we dat maar gewoon even niet doen :')
Ik denk er idd nog even over na of ik nog ga antwoorden, dan zal het wss iets van 'goed' ofzo zijn. Bedankt allemaal voor jullie suggesties!

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ [o]

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-19 10:56

Oh ja dat is waar idd. Ik denk dan dat niet antwoorden voor iedereen de beste optie is :j
Ik wist niet dat dit zoveel stress kon veroorzaken zeg, jeetje. Ik denk dat het beter is dat ik gewoon voor altijd single blijf, dan heb je deze problemen ook niet :')
Laatst bijgewerkt door Kimmie25501 op 14-06-19 10:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ [o]

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-19 10:58

Het is niet alleen leeftijdsverschil hoor. Ik vind hem namelijk ook totaal niet aantrekkelijk, uiterlijk en innerlijk. Bericht gelezen kan hij zien bij whatsapp aan de blauwe vinkjes :)

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ [o]

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-19 11:33

Ik denk dat ik die van amanda ga gebruiken! Thanks!
Zo verstuurd, nu hopen dat het eindelijk binnen komt.

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ [o]

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-19 21:36

Hij heeft het gelezen en niet meer gereageerd. Ik voel me ergens wel rot nu, maar het is wel echt beter zo

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ [o]

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-19 08:53

Zeker!

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ [o]

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-19 20:35

Ah nee dat is echt gemeen! :')

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ [o]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie