Is dit bericht goed om een oud-collega 'af te wijzen'?

Moderators: ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:44

Ik zou ook niet reageren. Je hebt aardig aangegeven dat het voor jou niet hoeft :) Waarschijnlijk wil hij gewoon alsnog contact houden. Niet antwoorden is duidelijk dat je dat niet ziet zitten. En op die manier hoef je ook niet wéér een berichtje te sturen die misschien te aardig of juist te bot overkomt.

Go and hug a tree, or a cactus *D

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:52

Ayasha schreef:
mavantos schreef:
Gewoon zeggen dat het niet mag van je moeder/vader/opa/oma/buurvrouw/goudvis 8-)

TS is 18, geen 12.

Dat is de grap :+

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:55

Ailill schreef:
mavantos schreef:
Gewoon zeggen dat het niet mag van je moeder/vader/opa/oma/buurvrouw/goudvis 8-)
TS is 18, come on :')

TS, geen reactie = ook een reactie. Al is het niet netjes en snap ik ook niet helemaal waarom sommige dames dit hier nu adviseren. Jullie werkten samen, blijkbaar beloofde je iets en daar kom je nu op terug. Wat prima is hoor, maar wees dan wel 'gewoon' duidelijk naar hem toe. Ik zou er, eventueel wat iemand als tip gaf later, nog een bericht sturen waarin je aangeeft dat het goed gaat/hoopt met hem ook en dat je het hier verder bij wil(t) laten.

Normaal vind ik het ook niet zo netjes om niet te reageren. Maar in dit geval heeft TS net aangegeven dat ze niet meer wil afspreken. Nu staat er natuurlijk niet letterlijk dat ze geen (whatsapp)contact meer wil hebben, maar ik zou zelf bang zijn dat als je nu weer een gesprek aangaat, dat hij weer constant blijft appen en dat je vervolgens weer terug bij af bent. Dan is het misschien beter om er nu een punt achter te zetten, toch? :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie