Is dit bericht goed om een oud-collega 'af te wijzen'?

Moderators: Polly, Ladybird, ynskek, Hanmar, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:55

Kimmie25501 schreef:
Ik ben alleen bang dat als ik antwoord op zijn vraag, dat ik weer een gesprek uitlok. Dat is wel exact wat ik nu niet wil hahaha

Kom ik hier aan met mijn 38 jaar levenservaring :') ik zou hem inderdaad nog eens netjes aangeven dat je verder geen contact met hem wil. Blijft hij dan appen inderdaad blokkeren. Sommige mensen hebben een bord voor hun hoofd.....vroeger liet ik ook niks horen en ging negeren maar andersom zou je dat ook niet fijn vinden dus ik stuur altijd braaf netjes een berichtje: Geen interesse blablabla. Als hij dan nog in discussie gaat daar niet meer op reageren.
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 14-06-19 10:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:55

Kimmie25501 schreef:
Laten we dat maar gewoon even niet doen :')
Ik denk er idd nog even over na of ik nog ga antwoorden, dan zal het wss iets van 'goed' ofzo zijn. Bedankt allemaal voor jullie suggesties!

Dit is niet duidelijk...dan ga je er toch op in en ziet hij weer een opening en jij irriteertje maaaateloos 8-)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:57

Kimmie25501 schreef:
Oh ja dat is waar idd. Ik denk dan dat niet antwoorden voor iedereen de beste optie is :j
Ik wist niet dat dit zoveel stress kon veroorzaken zeg, jeetje

Erg he hahaha, ja en dan denk je sh it ik ga mijn app niet openen enzzz

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:58

Ik neem aan dat TS hem niet interessant vindt.....anders zou het geen issue zijn en een man die al zijn liefdes perikelen bij je neer gaat leggen is ook niet aantrekken (als relatiemateriaal).

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:59

Kimmie25501 schreef:
Het is niet alleen leeftijdsverschil hoor. Ik vind hem namelijk ook totaal niet aantrekkelijk, uiterlijk en innerlijk. Bericht gelezen kan hij zien bij whatsapp aan de blauwe vinkjes :)

Ik zou sturen: Gaat prima met me maar ik wil het graag hierbij laten.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 11:00

Ailill schreef:
Hoe een afwijs-appje heel Bokt bezig kan houden :')

Als je pauze hebt en niks beters te doen hebt....fantastisch toch!? Iedereen heeft dit wel eens :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 11:02

Ik haat altijd zinnen als: Ik wil niet bot zijn, ik wil je niet kwetsen, ik wil niet gemeen overkomen. Dat geeft aan dat je weet dat je dat wel doet/bent...... of ben ik de enige? We willen ons zelf graag altijd verantwoorden in een app maar dat hoeft niet. Gewoon: ik wil het hierbij laten....volstaat toch en je zegt niks kwetsends, je houdt het dicht bij jezelf.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 11:03

Zelfde als dat ik ooit kreeg: ja ik wil je niet kwetsen maar ik vind je niet aantrekkelijk (dag ervoor was ik nog zijn alles en perfecte date) .....neee je kwetst me niet {:}
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 14-06-19 11:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 11:04

Ailill schreef:
Zonnetje81 schreef:
Ik haat altijd zinnen als: Ik wil niet bot zijn, ik wil je niet kwetsen, ik wil niet gemeen overkomen. Dat geeft aan dat je weet dat je dat wel doet/bent...... of ben ik de enige? We willen ons zelf graag altijd verantwoorden in een app maar dat hoeft niet. Gewoon: ik wil het hierbij laten....volstaat toch en je zegt niks kwetsends, je houdt het dicht bij jezelf.
Nooit geweten dat vrouwen zo nuchter kunnen denken _O-

Bij deze whahahahaha, wijsheid is met de jaren gekomen.... :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 11:19

Relaxed schreef:
Zonnetje81 schreef:
Zelfde als dat ik ooit kreeg: ja ik wil je niet kwetsen maar ik vind je niet aantrekkelijk (dag ervoor was ik nog zijn alles en perfecte date) .....neee je kwetst me niet {:}

Ja dat is echt tactloos, zoiets hóef je toch niet te zeggen :n

Nou dat Fleurtjeuh, die duidelijkheid heeft ie blijkbaar nodig :')

Amanda, alleen de laatste zin volstaat dan toch? Ik zou niet eens antwoord geven op de vraag zelf :n

Dat is het dus we zeggen teveel dingen die niet nodig zijn....

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 12:06

Napie schreef:
Wat is er gebeurt met het gewoon blokkeren van een contact? Als je iemand niet meer wil spreken dan blok je die gewoon.

Ik vind het andersom. Waar is het fatsoen gebleven?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 16:07

Daphara schreef:
Kimmie25501 schreef:
Ik denk dat ik die van amanda ga gebruiken! Thanks!
Zo verstuurd, nu hopen dat het eindelijk binnen komt.

Vast wel, voor de volgende keer als je zoiets hebt en je geen valse hoop wil geven, gewoon een duimpje omhoog sturen als iemand vraagt hoe het gaat. Daarmee zeg je niets en meer dan voldoende tegelijk. Ik heb het eens een maand volgehouden om alleen reacties in smileys te geven en niet vaker als eens per dag te reageren in de eerste week, tweede week om de 2 dagen en daarna al snel nog minder.
De frequentie van zijn berichten werd vanzelf minder en al snel was het klaar.

Communiceren in smileys betekend eigenlijk “not that into you”, in ieder geval niet genoeg om de moeite te doen zowaar een echt bericht te typen. Maar je bent dan daarmee ook niet onbeleefd door helemaal niet te reageren of zomaar te blokkeren.

Ik vind dat ook onfatsoenlijk en mensen aan het lijntje houden. Maar dat is mijn mening. Iedereen wil eerlijk en met respect behandeld worden. Jijzelf ook. Mensen gaan je niet zomaar appen en kunnen niet ruiken of je wel of niks van ze wil. Iedereen is anders. Sommige mensen gebruiken geen smileys en anderen wel.

Zonnetje81

Re: Is dit bericht goed om een oud-collega 'af te wijzen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 18:13

Dat is iets anders dan iemand uit het niks blocken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie