[Info] Van (auto)rijles tot rijbewijs!

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anoniet

Re: [Info] Van (auto)rijles tot rijbewijs!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 16:26

Oh jeetje Nayomie, wat rot! :(:)
Hopelijk blijf je niet te lang stijf en stap je volgende keer gewoon weer vol vertrouwen in!

Zitten er mensen in dit topic die bezig zijn voor een vrachtwagenrijbewijs? Ik zit met het idee te spelen...

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 18:24

Echt niet fijn Nayomie, maar gelukkig niet jouw schuld dus. En een fijne instructeur helpt zeker ook!

zonnebloem18 schreef:
Mijn man heeft net zijn vrachtwagenrijbewijs gehaald, was nog wel een pittige cursus.

Ja? De theorie, of juist de praktijk?

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 14:24

De ring van Amsterdam is gewoon heel lastig, het is er druk en ik heb altijd het gevoel dat weinig mensen zich aan de maximumsnelheid houden.
Ik denk wel dat je er veel aan hebt daar te lessen, ik kom van het platteland en heb tijdens, maar ook na het lessen eigenlijk bijna nooit met zulke situaties (veel banen, drukte, haast) kunnen oefenen, dus voor mij blijft het erg spannend als ik daar dan eens heen moet.

Polly, mag ik je vragen wat volgens jou de beste reactie op een ambulance / politiewagen met zwaailichten en sirenes is op een moeilijke plek als bijvoorbeeld de Zeelandbrug of de kering?
Dit zijn ook echt van die dingen die je bijna nooit meemaakt en dus niet kunt oefenen, maar het lijkt me wel belangrijk te weten wat je doen moet. Momenteel is mijn idee voornamelijk “hopen dat het me nooit overkomt en de auto’s om me heen het anders wel oplossen” :=

Anoniet

Re: [Info] Van (auto)rijles tot rijbewijs!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 14:36

Oké, dank je! :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie