[Info] Van (auto)rijles tot rijbewijs!

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 10:30

Ik meld me hier ook even! 12 juli mijn eerste les voor BE en 2 augustus moet ik afrijden.. Eerder examen kon niet want er was geen plek :+ Trailer heb ik al gekocht en wil van de week met mijn vader alvast een keer achteruit rijden oefenen. De trailer heb ik zelf naar stal gereden dus vooruit rijden met een aanhanger kan ik alvast afvinken :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 13:47

Rebecca schreef:
Van harte Lara!

Waarom perse 2 uur van te voren lessen ? Wellicht een pauze inlassen na een uur ,had zelf uur voor examen nog les en daar kon ik de spanning ook wat in laten afvloeien

TTT is kort dag , dan dat het geen zin meer heeft .

Wellicht schrok ze en blafte ze diegene daarom af , niet teveel van aantrekken het gaat om jou en je pasje

Heb mijn solo overleefd , doodeng alleen in de auto . Maar toch ook heel prettig , ook al met een volle auto gereden en vanmiddag mijn wekelijkse ritje dit keer met zus en zwager . Enige wat ik mijzelf afleren moet is de koppeling mishandelen, hij stoot nog weleens omdat ik te snel omhoog ga en voet niet op de vloer laat (instructeur was er nooit blij mee :+ )

Je voet op de vloer laten terwijl je met je koppeling bezig bent? Als er iets is wat ik niet kan, dan is het dat wel.. Met die korte kleine pootjes van mij _O-

Hier overigens volgende week E examen, daarvoor nog iets van 2 uur les voor de laatste puntjes op de i. Ik ben echt bang dat ik op een hele domme manier ga zakken :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 16:04

Ah joh ik heb 5 jaar lang automaat gereden omdat we geen schakel hadden thuis. Toen die ene keer dat we wel een schakel hadden, heb ik er 2x in gereden en dat was zo'n nare ervaring dat ik nooit meer schakel heb gereden _O- Inmiddels wel weer (leaseauto) en met 50.000 kms per jaar denk ik toch wel een aardig stukje te kunnen sturen :)) En mijn auto heeft hill assist.. Beste optie ooit :+

Mijn E les combinatie is een mega VW Amarok automaat. Echt hilarisch als ik in moet stappen

Ghostattack

Re: [Info] Van (auto)rijles tot rijbewijs!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 14:56

Hier net geslaagd voor E :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie