[Info] Van (auto)rijles tot rijbewijs!

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

harriehoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 16:42

Rebecca schreef:
Samiyah is het dat autotje geworden ?

Wat balen van dat gedoe met het CBR :7

Binnen nu en een week weer op examen , morgen 1na laatste les daarna de les voor examen . Als ik kop erbij houd en niet in stress schiet dan kan ik het gewoon

Heel veel succes met je examen! Hoop dat je het gaat halen.

3,5 jaar gelden mijn rijbewijs gehaald. Ben nu met mijn E rijbewijs bezig. De eerste lessen gingen best aardig goed. Gisteren weer les gehad, ging helaas iets minder goed voor mijn gevoel. :')

Zie nu toch wel op tegen het afrijden. Was even vergeten hoeveel stress dat kan opleveren :')

When you've reached a certain point in your live, there are people out there waiting to see you fall. But rather than let gravity take you down, sometimes you have to take matters into your own hands and fly.

harriehoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 11:39

Ik ben in 1x geslaagd voor mijn aanhangerrijbewijs!! :D Wat een oplichting haha! Nu lekker zelf met de trailer op stap :D

When you've reached a certain point in your live, there are people out there waiting to see you fall. But rather than let gravity take you down, sometimes you have to take matters into your own hands and fly.

harriehoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 10:07

Ghostattack schreef:
Ik meld me hier ook even! 12 juli mijn eerste les voor BE en 2 augustus moet ik afrijden.. Eerder examen kon niet want er was geen plek :+ Trailer heb ik al gekocht en wil van de week met mijn vader alvast een keer achteruit rijden oefenen. De trailer heb ik zelf naar stal gereden dus vooruit rijden met een aanhanger kan ik alvast afvinken :')

Succes! Ik heb hem een aantal weken geleden gehaald en ben er erg blij mee! Toch wel fijn als je rijlessen hebt gehad in het rijden met een grote en zware aanhanger. En een beetje fatsoenlijk achteruit rijden is toch ook wel handig, of bochten achteruit. Had ik zonder lessen niet zo best gekund. :')

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie