Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
laraxXxemma schreef:Net examen gehad...
En geslaaagd![]()
Ben helemaal happy. Rit ging gespannen maar goed, had dezelfde examinator als vorige keer dus dat vond ik wel fijn. Verkeer werkte fijn mee, geen hele gekke dingen en gewoon lekker kunnen rijden.
Nu nog een week wachten tot in ook daadwerkelijk mn rijbewijs in handen heb maar dan kan ik eindelijk genieten van mn eigen auto
Rebecca schreef:Van harte Lara!
Waarom perse 2 uur van te voren lessen ? Wellicht een pauze inlassen na een uur ,had zelf uur voor examen nog les en daar kon ik de spanning ook wat in laten afvloeien
TTT is kort dag , dan dat het geen zin meer heeft .
Wellicht schrok ze en blafte ze diegene daarom af , niet teveel van aantrekken het gaat om jou en je pasje
Heb mijn solo overleefd , doodeng alleen in de auto . Maar toch ook heel prettig , ook al met een volle auto gereden en vanmiddag mijn wekelijkse ritje dit keer met zus en zwager . Enige wat ik mijzelf afleren moet is de koppeling mishandelen, hij stoot nog weleens omdat ik te snel omhoog ga en voet niet op de vloer laat (instructeur was er nooit blij mee)
Nayomie schreef:Wie heeft er een tussentijdse toets gehad? Ik heb zojuist ingepland met de rijinstructeur, over krap anderhalf maand staat hij gepland. Wat zijn nu goeie dingen om te weten hierbij?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers