Pawshake topic

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

LilChar

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-18 14:13

Ja, vogels kunnen ook gewoon! Zelf heb ik wel eens aan huis op vogels gepast.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-18 17:08

Dat is lekker rustig marleen!
Bij mij komt er heel veel drukte aan, wel leuk! Heb geen honden tegelijk, in ieder geval niet die elkaar nog niet kennen. Allemaal kleintjes, dus wel makkelijk.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-18 10:51

Hey Fair wat leuk zeg!
Altijd leuk ook om zo een review te krijgen!

Lienepien, Ook welkom! Hoe lang blijven de hondjes bij jou?

Ik heb nu twee chihuahua's met bijbehorende namen haha, maar wat een lieverds zeg. Leuker dan verwacht! Ze waren er zondag en worden woensdag weer opgehaald, en daarna zit ik al bijna helemaal vol en moet helaas ook weer veel mensen teleurstellen :( Maar ik ben wel blij dat het weer zo goed loopt.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-18 08:02

Wat voor een foto hadden jullie gedaan dan eigenlijk?
Mijn profiel was binnen een dag goedgekeurd. Ik had een foto van mijn hoofd naast het hoofd van mijn paard.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-18 21:51

Leuk Kiekeboefje, best lang ook! Ik hoop dat het bevalt.
Hoe gaat het bij jou met de poodle Fair?

Ik heb deze periode heel veel opdrachten en dan voornamelijk het slapen in andersmans huis.
Eerst een lang weekend, en zojuist terug van een weekje. Nu een week thuis en dan weer een week!
Ondertussen ook nog een aantal katten-aan-huis dus zo loopt het wel lekker door.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-18 18:52

Ja is best wel lang inderdaad, maar ik vind het wel leuk! Kan ook gewoon nog mijn eigen ding doen ondertussen of even weg etc. Ik verdien ongeveer 250 euro voor een week en ik kan het goed gebruiken dus dan doe ik het graag!

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-18 21:32

Wat leuk Lienepien! Mooie kat. Succes met je gesprek morgen ook!

Ik heb even een vervelende ervaring: ik ben aan het oppassen een week bij iemand in huis, ik slaap daar ook. Twee grote honden en een middelmaatje. Gaat hartstikke goed! Nu is het zo dat die oma (moeder van 1 van de eigenaren) de hele tijd zich overal mee bemoeid, ze woont ook nog een 300 meter verder. Ik ben bijna hele dagen binnen met die honden maar alleen vandaag van 15:00 tot 20:30 niet thuis. Nu heeft ze daar een heel drama van gemaakt en haar zoon gebeld etc.. Gelukkig stond die aan mijn kant. Ik voel me ontzettend naar hierover en ongelukkig. Vooral omdat die oma toen ik weg was het hele huis heeft schoongemaakt en aan al mijn spulletjes heeft gezeten. Ik had het graag gewoon zelf schoongemaakt. Ze komen zondag terug en ik zorg altijd dat het de dag van terug komst netjes is, tussendoor maakt het mij niet zoveel uit.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-18 22:00

marleen_usar schreef:
Oh jou dat is niet leuk zeg, is gewoon naar als iemand zo op je lip zit.

Ja ik voel me ook de hele tijd ontzettend bekeken en beoordeeld ofzo. Gelukkig vertrouwen de eigenaren mij wel volkomen, dat scheelt.
Heb jij het nog druk Marleen?

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-18 19:35

Hoe gaat het bij jullie, zijn mensen nog bezig?

Ik heb aankomende week met de kerst een mega volle agenda; ook heel veel katten die aan huis moeten worden verzorgd.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-19 18:53

Wat ontzettend leuk om te horen zeg Nant!
Heel veel plezier er mee :D Dat zakelijke is in het begin ook wel een beetje spannend, maar dat went snel vind ik zelf

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-19 22:58

Leuk jongens! Gaaf ook een wolfshond.
Fijn Marleen dat je weer wat aanvragen hebt. Gaan ze allemaal door?

Ik had net een kennismakingsgesprek met eigenaren van een keeshond achtige van 10 maanden, leuk beestje wel! En morgen komen mijn vaste oppashondjes, twee chihuahua's <3 Ze blijven drie dagen.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-19 14:09

Mijn oppashondjes van vorige week!
Helaas weer naar huis, zijn allemaal erg leuk. Ik heb deze wel vaker dus dit zijn wel vaste klanten :)

Afbeelding

Afbeelding

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-19 14:10

marleen_usar schreef:
Via Holidog een reactie een afspraak gemaakt, maar hij wilde mijn adres weten. Maar dat kan je niet sturen via Holidog. Als je dat doet wordt het bericht afgekeurd. Ze krijgen pas mijn informatie als ze lid zijn geworden, hoe moet ik lid worden. Ik weet dat niet dus dat zei ik ook, ik zei bel anders hun even op om het te vragen. Ja was een goed idee, maar daar na niks meer gehoord. Mensen denken echt dat je niks beters hebt te doen dan reageren op die flauwe kul die niks op lieverd.

Wat vervelend! Je zegt wel vaker dat je hier last van hebt, lijkt me echt vermoeiend.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-19 19:06

Aah ik snap dat wel hoor Fair!
Maar wie weet komen ze over een half jaar of iets weer bij je terug als ze weer op vakantie gaan?
Ik had vorige zomer ook een hond, Boris, die was twee en een halve week bij mij. Heb me ook heel erg gehecht aan hem en hoop echt dat ik aanstaande zomer weer wordt gevraagd!

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-19 08:12

Hey allemaal!
Hoe gaat het met jullie, wie is er nog actief?

Ik heb zelf twee weken lang een hele leuke hond, een wat oudere knar van 10. Het is een Vizsla, ik vind hem erg mooi. Hij doet het super goed en ik weet nu al dat ik hem echt ga missen straks!

Een andere hond is gelukkig weg na een weekend, die heeft de hele tijd in huis en de gang geplast. Ik was er zo ontzettend klaar mee. Het was maar een weekend, want als het langer was had ik echt de baasjes gebeld.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-19 08:55

Hoi!

Sorry dat ik even niet op andere reageer, maar ik ben een poosje geleden opgelicht en ik baal er zo ontzettend van! Dus ik wil het graag even delen.

Mochten jullie via Pawshake of een andere site benaderd worden door ene Meneer Visser met zijn Vizsla hond Enzo, ik raad dit zeer af :D
Het is een ontzettend leuke hond die drie weken bij mij is geweest, maar er is niet betaald.
Op 24 mei is de hond gebracht, 14 juni opgehaald.
Op 20 mei zou hij het regelen via de site. Dat is niet gebeurd, en het werd elke dag uitgesteld. Toch kwam hij de hond gewoon brengen samen met zijn vrouw. Ik heb niet gehoord hoe ze heten van de voornaam, maar achternaam zou Visser zijn. Komen uit de bahama's, vrouw heeft een Amerikaans accent en hij Belgisch.

Ik heb elke keer geupdate maar daar werd al weinig op gereageerd. Enzo zou eerst twee weken blijven, op die vrijdag werd gebeld voor nog een week. Er was gezegd dat er al betaald was, maar vanuit een bank uit Londen en dat het geld vanzelf op mijn rekening kwam. Niet gebeurd uiteraard.
14 Werd hij opgehaald. De betaling zou toen ook contant gebeuren, werd van te voren nog gezegd.
Ik kom naar beneden met de hond, geen geld. Heel verhaal en smoesjes. Ik zei dat ik het toch wel heel vervelend vond. Toen deed hij zijn, waarschijnlijk neppe, Breitling horloge af als onderpand. Slaat natuurlijk nergens op. Ik ben hier veel te lief voor, dus heb de beste man laten gaan met de hond.

Het gaat om 400 euro. Er is nog twee weken lang beloofd dat er betaald zou worden, maar nu is het wel echt zo ver dat ik ook geen contact meer krijg.

Even mijn ei kwijt!

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-19 09:00

Macs schreef:
Hoe is het hier met de aanvragen?
Ik heb laatst mijn profiel een klein beetje aangepast, na een jaar.
Nu kreeg ik een mail dat mijn profiel op inactief is gezet omdat er van alles niet klopte aan de tekst en foto's.
Ik heb er toen heel stom vlug over heen gelezen dus ik kwam er vandaag pas achter waarom mensen mijn profiel niet konden vinden. Loop dus best wel wat mis op deze manier... Deels eigen schuld maar omdat ik 2 zinnen aangepast heb mijn profiel dichtgooien..?

Wat irritant! Ik wil ook mijn tekst aanpassen maar door jouw berichtje durf ik het even nog niet aan eigenlijk haha.. Is het alweer opgelost bij jou ?

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-19 10:36

capopjekop schreef:
Jeetje wat naar. Volgende keer hond maar in onderpand houden tot ze betalen. Heb je al aangifte gedaan?

Hier was het een tijd stil, maar nu momenteel 2 logeetjes. Het gaat echt heel goed met zijn 3e. Al is het wel een uitdaging om ze met zijn 3e uit te laten. Die van ons loopt netjes mee maar de gasten zijn van het lekker dromerig overal snuffelen :')

[ [url=m/n4Khsx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja dat had ik ook zeker moeten doen! Ik was alleen zo dom om al met het beest naar beneden te lopen, dus toen kon ik moeilijk weer terug naar boven toen ik merkte dat er niet betaald werd. Tenminste, dat durfde ik niet! Ik heb geen aangifte gedaan omdat het niet via de site betaald werd en dus ook eigenlijk zwart geld zou zijn. Dus dan heeft dat geen nut, heb ook niet iets tegen Pawshake gezegd omdat je het eigenlijk altijd via hun site moet regelen.

Wat een ontzettend leuke boefjes heb je daar zo met z'n drie├źn! Ze lijken goed te luisteren zo haha!

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-19 09:57

Ik hoefde niets aan te passen en was binnen 24 uur geaccepteerd.

Mariposa, wat moest je dan aanpassen?

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-19 17:31

Oh jeetje haha! Vooral na dat verhaal in de krant over die drie honden en een oppaster!
Ik heb het wel druk, vooral met katten ook. 7 huizen per dag komt veel voor!

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-19 14:11

Jep. Dat is ook echt wel jammer he. Zou leuk zijn als je als je een aantal jaar lid bent dat het dan wat minder wordt. 10% vind ik ook wel schappelijk. Ik doe regelmatig dat iemand eerst een keer boekt via de site, een recensie achterlaat, en daarna regelen we het samen meestal. En sommige mensen blijven het liefst boeken via de site, maar ik heb mijn tarief iets omhoog gedaan zodat ik wel wat meer tevreden ben met mijn deel.