Pawshake topic

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 10:41

Via Marktplaats 2 reacties gekregen zag er goed uit, dus even over en weer gemaild. Ik aangegeven dat als ze willen komen kennismaken ze daar niet te lang mee moeten wachten omdat de aanvragen weer binnen stromen. Maar ik heb niks meer gehoord, dan denk ik reageer dan ook niet. Want ik hou die weken toch even vast.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 21:13

Wat leuk een wolfshond.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 19:22

Hier vandaag weer veel aanvragen, even de vraag wat er van over blijft maar het begint weer goed te lopen.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:32

Keesjes zijn ook zo leuk, ik had 1 reactie terug van iemand en haar hondjes zouden in mei komen. Sorry voor de late reactie maar mijn oma is overleden dus ik had veel aan mijn hoofd. Of ze dit weekend konden komen. Ik schreef maandag terug dat dat oke is, maar nu niks meer terug gehoord.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 13:27

Via Holidog een reactie een afspraak gemaakt, maar hij wilde mijn adres weten. Maar dat kan je niet sturen via Holidog. Als je dat doet wordt het bericht afgekeurd. Ze krijgen pas mijn informatie als ze lid zijn geworden, hoe moet ik lid worden. Ik weet dat niet dus dat zei ik ook, ik zei bel anders hun even op om het te vragen. Ja was een goed idee, maar daar na niks meer gehoord. Mensen denken echt dat je niks beters hebt te doen dan reageren op die flauwe kul die niks op lieverd.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 20:24

Dat hechten herken ik zeker, vorige zomer had ik een oudje in de opvang ik wist dat ik hem nooit meer zou zien. Een week nadat hij weer thuis was overleed hij.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 22:10

Ik heb op Marktplaats een advertentie staan, ik was net op marktplaats staat daar een advertentie van een huiselijke opvang. Ik begon te lezen ik dacht huh dat is mijn tekst maar de foto,s kloppen niet. Gebruikt er dus een vrouw mijn tekst, ze heeft er iets aan gesleuteld. Dus heb ik haar een bericht gestuurd, of ze de tekst wil weg halen en een eigen tekst wil plaatsen?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 14:45

Ik kreeg ooit een reactie, het ging om een klein hondje en dan voor een jaar. Dat vond ik echt veel te lang, want die wil je dan gewoon niet meer terug geven.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 11:56

Ik ga zelf weg volgende week, maar ik had ook geen aanvragen. Jammer dat er veel in jou buurt zitten.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 21:45

Ik vraag alles van te voren, stel er is iets dan willen ze misschien niet betalen.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 12:21

Vorige week moest iemand worden opgenomen ik ken haar dat scheelt. Via via hoorde ze dat ik opvang was,
Het ging heel snel allemaal dus maakte ze na een paar dagen het geld over.Voor zo iets maak ik een uitzondering.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 11:36

Sommige baasjes hebben geen idee, ze denken dat er genoeg oppas is te vinden op het laatste moment. Ik hamer daar vaak echt op, wacht niet te lang want dan heb je kans dat je geen oppas hebt. Hier komen weer veel bejaarde hondjes, gisteren ging er 1 naar huis en toen hij kwam was hij net dood ziek geweest. Ook heeft hij suikerziekte, dus we hebben een week echt zorgen om hem gehad.

De baasjes wilden ook eigenlijk niet weg gaan, maar ik had ze overtuigd dat we het niet erg vonden om een zorgen hondje te hebben.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 14:45

Ik hoor net van iemand dat Pawshake geen mensen meer aan neemt omdat ze er genoeg hebben.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 15:10

Ik hoorde het van iemand die zich wilde aanmelden dat ging niet omdat ze er genoeg hadden.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 15:16

Ze wil aan huis oppassen dus in haar eigen huis, en toen werd er gezegd dat ze geen oppassers meer nodig hadden.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 15:50

Ja mee eens hoor, daarom werk ik graag samen met Holidog.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 14:52

Ja dit zijn dingen die kunnen zo maar gebeuren ja dan schiet je even in de stress. Ik kwam laatst terug met 3 hondjes, mijn eigen 2 woefies en een kleine york. De riemen waren in elkaar gedraaid en toen ik dacht dat ze uit de knoop waren liet ik de riem van mijn hondje los. Omdat ik toch al bijna thuis was, maar het was de riem van het yorkie. Normaal luistert hij goed maar toen liep hij meteen weg. Pfff ik er rap achter aan gegaan, en ik kon gelukkig al snel op de riem trappen. Hier dragen ze zo,n track systeem om de nek, maar toch.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 15:35

Oh snelle reactie, ik had een vraag en die kan je dus ook via facebook stellen. Ze reageren binnen 24 uur staat daar, maar het duurde meer dan een week.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 09:37

Hoe lang duurde het bij jullie voordat je werd goedgekeurd en aan de slag kon gaan?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 15:41

Oke duidelijk ja voor mij is het opaassen niet voor erbij, ik doe nog meer dier gerelateerde dingen en oppassen dan redtik het niet met zo nu een dan een hondje. Maar hier is de zomer spits begonnen, dus het is genieten met de hondjes om me heen. Ik heb alleen kleine rassen en vaak komen er 2 of 3 die bij elkaar horen. September en oktober zitten ook redelijk vol, dus het gaat lekker.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 17:05

Ja klopt maar door de mond op mond reclame moet ik vaak nee verkopen, maar vanaf oktober is het altijd weer erg rustig. Dus dan is het wel handig om bij verschillende sites ingeschreven te staan.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 17:38

Bij huisdierenoppas sta ik al ingeschreven ik heb daar nooit een reactie van gehad, van Holidog krijg ik wel aardig wat boekingen. Ook op Facebook zit ik ook in een aantal groepen.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 07:17

Ik heb een oude jack Russell met artrose en door dat ze hier veel loopt is ze echt veel soepeler geworden. Ik heb met mooi weer de schuifpui open staan dus vanmorgen kon ze naar buiten. Ze scharrelt heel veel in de tuin, maar er viel een beetje regen en dat had ik nog niet gezien.

Word er aan gebeld doet mijn dochter open en staat daar de buurvrouw die zegt op een harde boze toon ik wil je moeder spreken.Gaat ze uit haar plaat omdat ze die jack in de regen had zien lopen.Terwijl het amper regende, wijst naar haar voor hoofd en roept dan ben je echt gek dan ben je echt gek.Dat beest kan amper lopen, ze was het er ook niet mee eens dat de hond zo rond liep. Maar ik ben haar baasje niet dus ik heb hier niks over te zeggen.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 11:03

Ja echt zo raar, ze vond ook dat hij op was. En ze wees naar haar voor hoofd en riep dit is echt niet normaal.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 09:03

Hebben het nog druk, hier gaat het nog steeds lekker,. Er was van de week iemand geweest voor een kennismaking, maar ze nemen het hondje toch mee op vakantie. Ze kreeg de kinderen niet stil, die bleven huilen.