Pawshake topic

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Macs

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 09:49

Ja die idd. Heb afgewezen want zit miss zelf in Berlijn :')
Nou Kaus je weet hoe het vorige keer bij ons is gegaan bij ophalen haha :+ is de hond andere honden in huis gewend? Dat ie daarom zo is?

Maks :+:

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 21:56

Meestal vallen dat soort dingen wel mee hoor. Reageer vaak zelf ook niet of laat terwijl ik er in mn hoofd wel mee bezig ben. Zou niet direct dreigen met asiel maar gewoon een maximale tijd v ophalen. Maar snap je gedachtegang!

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 22:31

Ah ja dat klinkt wel heel apart.
Heb je zelf al gebeld?

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 11:22

:roll: whuuut
Je maakt wel wat mee zo.. hopelijk reageert hij snel!

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 19:54

Ik deel live locatie op whatsapp als ik bij mensen kom kennismaken en app als ik er ben en onderweg naar huis ben naar mijn vriend.
Ben verder niet bezorgd en vind het niet spannend, maar gewoon voor de zekerheid.
Een man kan zich natuurlijk ook voordoen als een vrouw, en een vrouw kan net zo goed leuke plannen hebben :') dus gender/leeftijd zegt mij helemaal niks.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 16:52

Kaus schreef:
Naar is dat Marleen :n Gelukkig mag je gewoon een oppas zijn dus kan ze niks maken :D

Capopjekop, wel lekker rustig zo'n hondje. Toen wij hier die beagle hadden lag die het liefst ook de hele dag naast je op de bank te slapen heerlijk makkelijk <3

Zouden jullie een hoger tarief vragen voor dagopvang van een hele jonge pup? Ik vraag daar nu 15€ per dag voor. Ik twijfel zelf een beetje omdat je met een pup natuurlijk wel echt elk uur bezig bent. Met een volwassen hond is dat eerder zo eens in de 3 à 4 uur uitlaten en verder knuffelen en spelen. Maar dan hoef je niet elk moment op scherp te staan om te letten op ongelukjes...

Ik werk namelijk ook nog vanuit huis dus daar moet ik me ook op kunnen concentreren.

Als je je daar op moet concentreren zou ik geen pup in huis nemen eigenlijk. Die paar euro meer compenseren je thuiswerk wat je niet kan doen vast niet. Maar moet je zelf weten natuurlijk!
Ik vang puur op wat in mijn dagelijks leven past en dat ik er iets voor krijg is mooi meegenomen. Ik zou niet (nog eens) aan huis gekluisterd willen zitten omdat ik er geld voor verdien. Dan maar niet :P

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 20:09

LilChar schreef:
Ik hanteer eigenlijk altijd het bedrag wat ik op pawshake heb staan.. ongeacht de verblijfsduur of de leeftijd van de hond.

Ik ook en ik heb ook nooit vragen gehad over de prijs.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 11:06

Ik zou sowieso geen HR hond plaatsen bij (vreemde) mensen.
Mijn ma heeft 2 stafford kruisingen die geen vlieg kwaad doen maar gewoon erg sterk zijn en 1 kan erg lomp doen als ze enthousiast is. Zij zei dat ze ze nooit via zo'n service zou onderbrengen. Ze heeft een vast pension die de honden goed kennen en ergens anders komen ze niet.
Ik zou het ook niet in mijn hoofd halen, zeker niet als ze (angst)agressie vertonen en mega sterk zijn. Dan zit ik ook niet lekker rustig op vakantie trouwens.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 13:03

Hmm nieuwe aanvraag voor staffordpup van 3 mnd. Een tuin alleen is genoeg als ik die zou hebben, hij weet niet of ze met andere honden kan en ze moet uitgelaten worden na het eten.
Ik snap dit soort dingen niet zo goed? Dit is toch alles wat juist niet wordt aangeraden als je een pup neemt?
Het is even niet handig in mijn planning die dagen dus ik wijs af.. man zoekt wel een betrokken en zorgzaam persoon en huisje. Dus geen raar type of zo

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 14:06

capopjekop schreef:
Door de jaren regelmatig op katten gepast maar deze is wel apart. Hij kan soms echt duivels kijken en heeft me al 4x gebeten en hing net aan mijn onderarm. Terwijl ik hem even ervoor lekker aan het kriebelen was. Nooit eerder meegemaakt dat een kat vanuit het ontspannen spinnen ineens grijpt. Jullie hier toevallig ervaring mee?

Haha ja dat is wel een beetje kat eigen.. maar heeft ook met opvoeding te maken. Bij katten duurt het heel lang voor ze je vertrouwen en zijn vaak niet terughoudend met aanvallen.
Mijn kat kon het ene moment heerlijk ontspannen liggen knorren en een seconde later lag je arm open omdat hij het zat was.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 16:12

Zou ik ook spannend vinden ja! Vind het al eng om mijn ratten naar de buurvrouw te brengen :')
Waar kijk jij naar als je een profiel van iemand doorspit? Wat is volgens jou een afknapper en wat geeft jou juist het gevoel van vertrouwen?

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 21:08

Ik ben wel benieuwd wat je van mijn profiel vindt (A.rnhem). Ik heb opzich genoeg aanvragen gehad dus denk dat het wel pluis zit. :P
Ik heb voornamelijk baasjes gehad die reageerden met een 'knuffelverhaal'. Dan denk ik ook: ja leuk, maar ik hoor liever meer info qua gedrag buiten en binnen enz :+

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 12:13

Ik snap beide kanten wel. Mijn moeder zegt ook veel over haar honden wat niet klopt, maar wat zij aanwakkert door haar eigen angst (bv hond heeft een hekel aan herders. Bij mij niks aan de hand).
Marleen klinkt wel als iemand die weet waar ze mee bezig is en blijkbaar stabiel overkomt en de hond vertrouwen geeft. In het begin zou ik als baasje ook not amused zijn dat mijn wensen worden genegeerd maar uiteindelijk is de hond de gene die er profijt van heeft. Het kan natuurlijk een keer fout gaan, en dan ben je natuurlijk wel de Sjaak.
Een hond 2 dagen in de bench houden zou ik ook niet mee akkoord gaan. Dat is gewoon dierenmishandeling.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 20:06

Dat ziet er meer uit als een Amerikaanse Bulldog haha. Maar anders zou het een old english bulldog zijn. Leuk zeg!

Marleen ik gebruik de Mascha planner en die vul je zelf in. Dus mijne eindigt in oktober volgens mij haha. Wel een super handig ding, maar niet als je al heel ver vooruit plant denk ik.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 12:53

Lekker samen genieten is ook heel belangrijk!!! Zou dat lekker doen :)

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 20:01

Ik heb nooit problemen met betalingen via pawshake. Ik zal het ook zeker blijven gebruiken. Ik ga er van uit dat als ze een storing hebben ze het gewoon heel erg druk hebben nu.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 16:21

Volgens mij kan dat ook bij aeres barneveld, volwassenenonderwijs. Dus niet de mbo maar het cursuscentrum. (Ik beveel dit ook eerder aan dan thuisstudies)

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 17:36

Mariposa11 schreef:
Hoi, ik heb me net aangemeld op pawshake als oppas, zou iemand mij mss kunnen uitleggen hoe t zit met opgeven voor de belasting? Ik heb nm een gewone baan maar wil dit erbij gaan doen voor wat extra geld

Je moet het wel opgeven bij de belasting maar je mag een bedrag extra bijverdienen zonder belasting over te betalen. Maar dat weet ik niet uit mijn hoofd..

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 14:47

Hoe is het hier met de aanvragen?
Ik heb laatst mijn profiel een klein beetje aangepast, na een jaar.
Nu kreeg ik een mail dat mijn profiel op inactief is gezet omdat er van alles niet klopte aan de tekst en foto's.
Ik heb er toen heel stom vlug over heen gelezen dus ik kwam er vandaag pas achter waarom mensen mijn profiel niet konden vinden. Loop dus best wel wat mis op deze manier... Deels eigen schuld maar omdat ik 2 zinnen aangepast heb mijn profiel dichtgooien..?

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 15:01

Nou das vervelend, maar ik zit al ruim een jaar op pawshake. En geen mail over gehad. Ben nog steeds niet herkeurd..
Of bedoelde je het gewoon ter informatie voor dit topic?

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 15:31

Alsof ze meelezen... Ben gisteren goedgekeurd en kreeg direct een spoedaanvraag. Helaas kon ik niet..

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 15:24

Hier vrijwel niks. Enkel spoed aanvragen die niet haalbaar zijn.. kreeg een keer een verzoek van een heeeele lieve stafford, hij deed niks maar je moest niet bij zn voerbak in de buurt komen. :wave:

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 15:02

Ja ik vind het inderdaad ook wel een beetje veel.
Een eigen verzekering is per maand goedkoper, als je meerdere boekingen per maand hebt.
Ik krijg tegenwoordig wel wat aanvragen binnen maar het komt me gewoon niet uit. Ik wil alleen mijn profiel niet sluiten, want stel je voor dat het me ineens wel uit komt. Vergeet ook telkens mijn agenda bij te werken, dus krijg dan ook aanvragen op data waar ik niet kan.
Ik krijg soms ook zulke vage aanvragen dat ik al geen zin heb om daar op in te gaan, uiteraard reageer ik wel.